  • Data: 2009-01-23 19:35:27
    Temat: Re: japanfoto - a jednak...
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki pisze:
    > Jak miesiąc temu kupowałem sprzęt, moją uwagę zwróciły wyjątkowo niskie ceny
    > w jednym ze sklepów - japanfoto.pl... Zastanawiałem się co to jest,
    > zwłaszcza że nie tylko brakowało danych kontaktowych ale nawet opisy były
    > niekompletne - sklep wyglądał jak wersja beta ;) No i te ceny - znacznie
    > niższe od wszystkich innych sklepów...

    Po różnych forach już informacje o nich jako oszustach była od długiego
    czasu. Teraz poszli na całość. Przy takich zakupach warto zadzwonić i
    zapytać - co jak co, ale jak mają telefon w d... to lepiej nie kupować
    czegokolwiek. Tak np było z fotobasią - kupiłem u nich aparat, a potem
    się nie mogłem i tak dodzwonić żeby mi fakturę dosłali.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \