eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Data: 2011-05-21 13:11:11
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jeśli tak aplikacja byłaby dostępna dla każdego to klient mógłby
    > przeprowadzić sam pomiar i zaprezentować jego wyniki operatorowi.

    ale teraz już tak jest. Możesz sobie sprawdzać ftpem wgrywając coś lub
    ściągając coś.

    Problem w tym, że często problemem złej (za małej) szybkości internetu
    są (kolejność przypadkowa)):

    - zajęcie pasma przez inny komputer za routerem (a klient wie, że jak
    kupi 4Mb/s to ma 4Mb/s na każdym komputerze)

    - złej jakości sieć za routerem (słabe radio schowane w pawlaczu a
    komputer 2 piętra niżej)

    - zajęty procesor komputera (przez byle wirus, robak czy inne badziewie)

    - zajęte pasmo komputera przez wirusy, robaki, torrenty, inną aktywność
    sieciową (bo jak ikonka tego czegoś jest przy zegarku to napewno nie
    korzysta z sieci bo jest wyłączone)

    - urwana wtyczka od sieci zaciśnięta ponownie metodą na nóż kuchenny (bo
    ktoś się potknął i się wyrwała)

    - przytrzaśnięty kabel przez łóżko, drzwi czy cokolwiek innego co
    prowadzi do sytuacji, że sieć działa a czasami przestaje

    - chomik, królik, kotek czy cokolwiek co gryzie kable

    - kolizja numeracji za routerem z tą z sieci dostępowej.




    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: