  • Data: 2011-05-22 09:26:19
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: K <b...@s...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-05-2011 11:12, icek2 pisze:

    > wyłączam sprzet klienta (nie operatora)
    >
    > podłączam, testuje i po problemie.
    >
    > za sprzet klienta, operator nie bedzie odpowiadał.

    alez oczywiscie, ale sam fakt istnienia jakis nowych debilnych
    regulacji, bedzie powodowal koniecznosc uzerania sie i wycieczek do
    klientow aby udowadniac ze nie jest sie wielbladem. nie pojedziesz do
    klienta to ci powie ze nie zaplaci, bo ma takie "nowe prawo".
    "niech ktos tu od was przyjedzie i mi udowodni"