eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Data: 2011-05-22 09:39:41
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: ziolek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-22 11:00, Tomasz Śląski pisze:
    > W dniu 2011-05-21 11:16, crazy bejbi pisze:
    >
    >> To ma działać tak, żeby konsument MÓGŁ zgłosić reklamację (skutkującą
    >> rozwiązaniem umowy bez kar gdyby była zasadna). Ale żeby też była pewna
    >> "bariera wejścia" dla pieniaczy, którzy mówią, że zawsze im źle działa:
    >> przyjedzie Urząd z ich sprzętem i sprawdzi. I ew. klientowi nałoży
    >> opłatę za sprawdzenie - i nie będzie tłumaczenia "ja się nie znam, ale
    >> źle działa". Ale to będzie weryfikacja niezależnego organu, żeby też
    >> wyeliminować stwierdzenia: "że jak wy przyjeżdżacie to zawsze działa, a
    >> jak tylko wychodzicie, to już działa źle".
    >
    > Przy czym opłata za bezzasadne wezwanie UKE na pomiary powinna być tak
    > wysoka, że jak jeden z drugim pieniacz zapłaci, to rozejdzie się
    > szerokim echem i następni ze dwa razy się namyślą, zanim zaczną zawracać
    > gitarę.
    [..]
    Wyższa opłata np 2-3x od kosztów wizyty jakiegoś informatyka co wystawi
    paragon, a nie sąsiada czy wujka Henia ....

    A jak "informatyk" sie "pomyli" to sie rozejdzie po ludziach i juz
    więcej nie będzie go nikt zapraszał ...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: