  • Data: 2011-05-21 13:05:31
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > UKE (w sensie człowieka, który przyjedzie na testy) grzecznościowo może
    > odpalić swojego laptopa i rzucić okiem na działanie internetu ogólnie,
    > jak wyjdzie, że test wychodzi super, a strony nie chcą się załadować -
    > to raczej MARGINES takich zachowań operatorów.

    na oko to chłop w szpitalu umarł

    Nie widzę możliwości grzecznościowego testowania na oko czy internet
    dobrze działa. UKE wychodzi a klient przestawia sobie DNSy z zimbabwe na
    lokalne, dokręca antenkę od routera i już działa lepiej

    Strony mogą się nie wyświetlać z różnych powodów. DNS jest chyba
    pierwszym z nich. Często słyszę "bo ja zawsze takich używałem i teraz
    jak przeniosłem się do innego operatora to też chcę ich używać"

    Był też jakiś wirus który podmieniał DNSy aby łatwiej było przejąć dane
    do banków czy innych kont.

    Icek