eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Data: 2011-05-22 09:29:36
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: K <b...@s...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 22-05-2011 11:17, Tomasz Śląski pisze:
    > W dniu 2011-05-22 10:48, K pisze:
    >
    >> prosze wymyslec sposob przetestowania lacza u takiego klienta. dziekuje
    >> i pozdrawiam.
    >
    > Tu piszesz o małych przepustowościach, które już sprawiają problemy, w
    > momencie, gdy po drodze u klienta pojawia się radio. A teraz wyobraźmy
    > sobie, że sprzedałeś mu *dobrze działającą* usługę 50/10 Mb/s. Wystarczą
    > ze 2-3 APeki obok i nawet N-ka nie pomoże, za ch...olerę przez radio nie
    > przeciśnie. I co wtedy? Zapis w regulaminie, że przepustowość jest
    > osiągalna wyłącznie w gniazdku operatora zakańczającym łącze? Innego
    > rozwiązania nie widzę.
    >

    ale wez to tlumacz kazdemu klientowi z osobna. dlaczego tak jest,
    przeciez on ma 'rołterze' 300Mbit a tu nie leci nawet 6 "to musi byc cos
    uwas", "nie po to kupowalem taki rołter, zeby teraz z kablem biegac po
    mieszkaniu" chodzi mi o fakt uzerania sie i wycieczek do klientow

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: