eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Data: 2011-05-21 09:24:34
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Rozliczenie:
    >
    > Jeżeli wyjdzie, że użytkownik się pomylił, bo łącze spełnia warunki z
    > umowy, to płaci ustaloną stawkę do UKE, za wykonanie pomiaru.
    >
    > Jeżeli użytkownik się nie pomylił i faktycznie łącze nie spełnia
    > warunków, to UKE pokrywa koszty sprawdzenia, ale użytkownik dostaje
    > opinię od UKE, która upoważnia go do natychmiastowego rozwiązania umowy
    > (zatem karę ponosi też operator).

    i biedny operator ma problem gdy miał awarię.

    Przykład:

    chce zerwać umowę, zagniatam kabel tak aby połączenie było ale żeby
    zaczęły robić się straty pakietów. Wzywam UKE. UKE sprawdza - transferu
    brak (bo jak masz straty pakietów to żaden ftp Ci się nie rozpędzi).

    Kto traci? Operator.

    W procedurze powinno być zawsze w pierwszej kolejności: "Zgłaszam
    problem do operatora, gdy operator wyda opinię, że to nie jego wina
    dopiero wtedy dzwonię do UKE".

    Ale jak UKE nie dostało szmalu na utrzymanie platformy lokalizacyjnej to
    dostanie na jakieś testy ??






    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: