eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Data: 2011-05-21 09:18:33
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: wm <...@w...pn> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ale jaką metodą? Jeśli operator postępuje w miarę uczciwie to procent
    skarg będzie na standardowym poziomie polskiego pieniactwa i ten procent
    będzie mniej więcej identyczny dla wszystkich operatorów.

    Zresztą nawet wizyta UKE to nie jakiś koniec świata.
    Jeśli UKE zmierzyło i potwierdziło zgodność oferty z prawdą można ten
    fakt wykorzystać do celów reklamowych. Dobry operator sam się postara o
    taką wizytę :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: