eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Data: 2011-05-21 09:27:59
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: wm <...@w...pn> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Byłbym za tym by dalej rynek sam się regulował. Ale ponieważ klient ma
    obecnie znacznie słabszą pozycję dostanie narzędzia i regulacje które
    pozwolą wyrównać jego pozycję w stosunku do operatora.

    A pieniacze których znam to są gotowi rękę sobie obciąć, że mają rację.
    Jakąś tam kara ich nie wystraszy. UKE może nie mieć mocy przerobowych na
    takie akcje.

    Także trzeba zwrócić uwagę, że duża część skarżących się jest uczciwie
    przekonana, że problem leży po stronie operatora. Karanie ich za to nie
    jest w porządku.
    Taki człowiek mógłby bez obaw złożyć zażalenie. Jeśli ktoś jest pewien
    swego lub jest pieniaczem a UKE nie widzi podstaw do interwencji może
    wynająć swojego eksperta i skorzystać z drogi sądowej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: