eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Data: 2011-05-21 09:26:54
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > przyjedzie Urząd z ich sprzętem i sprawdzi. I ew. klientowi nałoży
    > opłatę za sprawdzenie - i nie będzie tłumaczenia "ja się nie znam, ale
    > źle działa". Ale to będzie weryfikacja niezależnego organu, żeby też
    > wyeliminować stwierdzenia: "że jak wy przyjeżdżacie to zawsze działa, a
    > jak tylko wychodzicie, to już działa źle".

    i jeżeli awarii uległa RJotka, zagięty kabel u klienta, celowe działanie
    na izolację kabla w domu klienta to zawsze wyjdzie, że operator jest zły.

    W pierwszej kolejności musi być zgłoszenie do operatora !! Dopiero gdy
    operator odpowie, że u niego winy nie ma to można wzywać kogoś innego




    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: