eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja - uzupełnienie
  • Data: 2011-05-21 09:46:01
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja - uzupełnienie
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-21 11:24, Icek pisze:

    > W procedurze powinno być zawsze w pierwszej kolejności: "Zgłaszam
    > problem do operatora, gdy operator wyda opinię, że to nie jego wina
    > dopiero wtedy dzwonię do UKE".

    Tak - słusznie - dodajemy zatem podpunkt do powyższej napisanej przeze
    mnie procedury:

    ===============

    Procedura sprawdzenia:

    Sprawdzenie UKE może być wykonane dopiero po definitywnym (na piśmie?)
    stwierdzeniu, że po stronie operatora nie ma problemów/usterki i że
    operator przejrzał sieć w lokalu abonenta (być może nawet odpłatnie - to
    już niech reguluje regulamin operatora) ani nie trwa właśnie np. awaria
    sieci.

    ================

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: