eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwjakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron? › Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Date: Mon, 26 Oct 2009 09:25:30 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <hc3meg$gog$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hbt51f$jmb$1@inews.gazeta.pl> <o...@k...net>
    NNTP-Posting-Host: reverse-194-50-49-34.e-point.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1256545552 17168 194.50.49.34 (26 Oct 2009 08:25:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2009 08:25:52 +0000 (UTC)
    X-User: fastviper2
    In-Reply-To: <o...@k...net>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:394000
    [ ukryj nagłówki ]

    Konrad Kosmowski wrote:
    > Poza tym nie możesz liczyć na to, że klient je sensownie wypełni - np. załączy
    > Ci złe pliki, niekompletny opis, ustawi priorytet na "NA WCZORAJ!!!!!111",
    > błędnie skategoryzuje, a całe zgłoszenie i tak będzie dotyczyć czegoś na
    > realizację czego w ogóle nigdy się nie zgadzałeś. Itd.

    I tutaj zmierzamy w ważnym kierunku, mianowicie zwiększania opłat za obsługę i
    trzeźwej eliminacji
    klientów, z którymi nie opłaca się pracować ;>

    Mając system bugtrackingowy (ja uwielbiam Jirę, ale ten Flyspray wygląda bardzo
    ciekawie jak na
    darmowy) można próbować umawiać się z klientem na ryczałtową opłatę miesięczną za
    załatwianie spraw.
    Opłata zależna od czasu reakcji ;-)

    Z moich doświadczeń wynika, że jeśli klient nie potrafi napisać o co mu chodzi, to ma
    jeszcze
    większy kłopot z zapłaceniem za wykonaną pracę. Co innego jeśli klient zmieni zdanie
    w czasie
    projektu a co innego gdy oczekuje od nas zestawu: Szklana kula + nerwosol a na koniec
    miesiąca
    marudzi przy każdej fakturze. Issue tracker pomaga filtrować takich klientów.

    Pozwalając aby klienci traktowali nas jak niewolników a nie partnerów, dostajemy też
    niewolnicze
    stawki i warunki pracy. Pomyślcie o tym ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: