  • Data: 2009-10-26 09:16:46
    Temat: Re: jakis system CRM dla twórcy/opiekuna stron?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    październik roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 26. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www,pl.comp.lang.php spłynęła, gdy tako rzekł(a)
    pakalk:

    > To to wiem - ale czemu klient ma byc projektem, a nie userem?

    Tam było założenie że klienci nie mogą wiedzieć o sobie nawzajem.
    Prawdopodobnie (nie wiem, nigdy Mantisa na oczy nie widziałem) jeżeli
    każdy klient będzie userem i projektem, to user B będzie widział
    projekt B, ale nie będzie wiedział o istnieniu projektów A, C, D i E.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski