    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jakie obowiązki powinien spełniać rowerzysta ?
    Date: Thu, 1 Jul 2010 00:25:35 +0200

    czw, 01 lip 2010 o 00:14 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Rowerzysta jadący tak jak zacząłeś, czyli całym pasem, przeszkadza na KAŻDEJ
    > jezdni, z jednym pasem dla każdego kierunku, o ile z przeciwka jest ruch.

    Jadacy samochodem nie jest zwolniony z wyobrazni, jezeli droga jest rowna i
    jazda blisko krawedzi jest mozliwa, to zobaczenie rowerzysty jadacego
    srodkiem czy lewa krawedzia pasa jest bardzo wyjatkowa sytuacja, natomiast
    jezeli na drodze sa kaluze czy dziury, to wystarczy odrobina wyrozumialosci
    ze strony "samochodziazy", ze rowerzysta tez uczestnik drogi, i jezeli juz
    sie na kogos wyzalac, i miec pretensje, to raczej do zarzadcy drogi, ktory
    jest odpowiedzialny za stan drog...

    > Nie interesuje mnie co Ty sobie uważasz.

    Ale to nie chodzi co ja sobie uwazam, tylko o fakty

    > Przepis nakazuje Ci zmykać z drogi jeśli nie ma jak Cię wyprzedzić.

    Ale jest jak mnie wyprzedzi, a jezeli nie ma mozliwosci, to ja zjedzadzam,
    w czym problem?

    > I tyle.
    > A teraz wykonać.

    Chyba za duzo naogladales sie filmow wosjkowych...

    > Prędzej.

    "Nie interesuje mnie co Ty sobie uważasz." to tak dobrze tutaj pasuje :)

    > I każdy kierowca jadący samochodem za rowerem który nie może go wyprzedzić.

    ale znowu porozumienie wynika z tego, ze ty opierasz sie na wyjatkowej
    sytuacji, kiedy nie da sie wyprzedzic, ja caly czas dyskutuje na podstawie
    tego, ze kwestja wyprzedzenia sprowadza sie do zwolnienia, poczekania 5-10
    sek, i jazda...

    Pozdrawiam
    Brzezi