  • 31. Data: 2011-03-09 13:37:31
    Temat: Re: [crosspost] jaki uchwyt rowerowy na dach?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    news:il7pll$un6$1@news.onet.pl...
    > Eeee? Żywność i napoje to ma się pod ręką, albo się kupuje na
    > postoju.

    Skoro masz taki plan i nie lubisz pasażerów ;-)
    Żywność i napoje np. na 2 tygodnie na parę osób,
    ew. nawet kupowane sukcesywnie na miejscu
    "trochę" miejsca zajmują.

    > Jaki bałagan, jakie bezpieczeństwo? Czego Ty używasz w czasie
    > takich długich podróży?

    Patrz wyżej ;-)
    "W razie czego" (odpukać) wolę jednak nie dostać zgrzewką
    mineralnej po głowie.
    Ale co kto woli.

    Pzdr

    JKK

  • 32. Data: 2011-03-09 14:17:45
    Od: "ma Lan" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Od 2 lat stosuję uchwyt za widelec. B. pewne i stabilne mocowanie. Niższy
    profil samochodu - niższe opory.
    Trzeba poświęcić trochę czasu na montaż i demontaż rowerów po podróży.

    http://img163.imageshack.us/i/zawidelec.jpg/

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    5938 (20110309) __________

    http://www.eset.com

  • 33. Data: 2011-03-09 14:19:16
    Od: "ma Lan" <m...@p...onet.pl>

  • 34. Data: 2011-03-09 14:30:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-09 13:37, J_K_K pisze:

    > Skoro masz taki plan i nie lubisz pasażerów ;-)

    ????

    > Żywność i napoje np. na 2 tygodnie na parę osób,
    > ew. nawet kupowane sukcesywnie na miejscu
    > "trochę" miejsca zajmują.

    Żywność i napoje na 2 tygodnie? Do tego ciągłe zakładanie
    i zdejmowanie rowerów? Ty tu jakiś hardcore proponujesz,
    a nie dalszy wyjazd z sensownym użytkowaniem rowerów.

    A po co zgrzewka wody w środku?

  • 35. Data: 2011-03-09 14:56:53
    Temat: Re: jaki uchwyt rowerowy na dach?
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Mar, 14:17, "ma Lan" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Ni szy profil samochodu - ni sze opory.

    hm... patrzac na fotke stawiam na wieksze opory, kolo podwieszone obok
    ramy + pochylone w dol siodelko zwiekszaja pole przekroju czolowego
    roweru, zapewne tez generuja wieksze zawirowania powietrza ;)

    WS

  • 36. Data: 2011-03-09 15:26:23
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Montaż uchwytów do belek jest upierdliwy (nakrętki z hamującym
    > plastikiem) - bardzo pomocna jest "grzechotka" z nakładką nasadową z
    > długą dziurą, bo przekładanie klucza to mordęga.

    W mojej wersji nakrętki są bez hamującego plastiku, zwykłe nakrętki
    włożone do plastikowych gałek, które zakręca się ręcznie. Ale i tak
    zakręcenie tych 6 nakrętek jest wystarczająco upierdliwe.

    > Jedyne, czego mi brak (trzeba dokupić) w tych tanich uchwytach, to
    > zamki

    Kiedyś widziałem chyba w Feu Vert oddzielnie w sprzedaży gałkę (którą
    zaciska się ramę roweru) z zamkiem, była innego producenta, ale pasowała
    do mojego uchwytu. Nie wiem, czemu nie kupiłem :)

    > Jeśli masz zamiar szybko jeździć, to być może coś takiego lepsze:
    > http://allegro.pl/mont-blanc-barracuda-idealny-uchwy
    t-rowerowy-i1481558614.html

    A to już do autora wątku ;)

    Piotr

  • 37. Data: 2011-03-09 16:10:53
    Od: amos <g...@g...com>

    On 8 Mar, 22:55, V-Tec <v...@z...pl> wrote:
    > chcę kupić uchwyt rowerowy

    Jesli czesto jezdzisz z rowerem lub cenisz sobie wygode i solidnosc
    wykonania, mozesz sie jeszcze zastanowic nad takim:

    http://www.t-bike.pl/p/pl/3100/bagaznik+thule+th+591
    .html

    Super wygodny i z zabezpieczeniem przed kradzieza. Montaz samego
    bagaznika na belkach tez bezproblemowy,

    Niestety nie wiem, jak szybko mozna z nim pedzic, testowalem max 130
    km/h ;)
    Moim zdaniem wart swojej ceny.

    Kupilem kiedys najtansze w Decathlonie, i sprzedalem po pierwszym
    uzyciu. Balem sie z tym jezdzic.

  • 38. Data: 2011-03-09 18:58:13
    Od: <d...@o...pl>

    > chcę kupić uchwyt rowerowy i zastanawiam się nad jednym z dwóch
    > poniższych:
    >
    > http://www.bagazniki.sklep.pl/?6,mont-blanc-scott
    > http://allegro.pl/super-uchwyt-rowerowy-alu-zamki-wr
    oclaw-warto-i1493258404.html
    > (linki przykładowe, nie mam nic wspólnego ze sklepami)

    Mamy 4 uchwyty tego typu:
    http://allegro.pl/najtaniej-uniwersalny-na-kazdy-row
    er-najlepszy-i1484668973.html,
    kupione w jakimś hipermarkecie (bodajże Carrefour) poniżej 20 zł. Jeździmy
    z nimi od 2007 roku, przyajmiej 2 razy w roku trasa ok. 1000 km (czasem
    nawet 4 razy :-D). U nas na dachu wozimy 4 duże rowery (3 stalowe i 1
    aluminiowy, jeśli to ma jakieś znaczenie). Dodatkowo opony rowerów są
    zapinane paskami , które były w komplecie. Bagażnik rowerowy zakladany jest
    po ściągnięciu narciarskiego i tak do późnej jesieni jest wykorzystywany
    :-).

    Moim zdaniem, wystarczą tańsze.

    Jesli masz jakieś jeszcze pytania, chętnie odpowiem.

    Dorota

  • 39. Data: 2011-03-09 22:38:56
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2011-03-09 11:26, omega_fan pisze:

    oclaw-warto-i1493258404.html

    > Tylko na hak, w szczegolnosci jezeli auto jest z tych wiekszych.

    Nie chcę na hak - utrudnia dostęp do bagażnika. Mam taki, teraz chcę na
    dach. Obecne auto wysokie nie jest (vectra c), także z montażem rowerów
    nie powinienem mieć problemów.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 40. Data: 2011-03-09 22:46:20
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Łał, wątek przerósł moje oczekiwania, dziękuję wszystkim za odpowiedzi i
    sugestie. Jak napisałem wcześniej, zdecyduję się jednak na uchwyty
    dachowe, bagażnik na hak już mam, ale nie spełnia on oczekiwań:
    -jest na 3, a potrzebuję wozić 4 rowery.