  • 1. Data: 2011-03-08 15:47:03
    Temat: Mandarynkowy Pug 307 albo 308 TKxxxxx [Pozdrowienia]
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    Obtrąbiony i obłyskany od tyłu z białej beemki dzisiaj ok. 9.00 na
    Dolince Służewieckiej. Wyglądało trochę na akcję pt "Czego ten głupi
    buc w beemce ode mnie chce" :)

  • 2. Data: 2011-03-09 12:10:38
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Obtrąbiony i obłyskany od tyłu z białej beemki dzisiaj ok. 9.00 na
    Dolince Służewieckiej. Wyglądało trochę na akcję pt "Czego ten głupi
    buc w beemce ode mnie chce" :)

    Ostatnio całkiem przestałem zwracać uwagę na "buców" więc i przyjazne
    obtrąbienia umykają :)
    Poprzednim razem jak na Ciebie trąbiłem to jeździłeś jeszcze taką
    "kawową"(jeśli się trzymać spożywczej kolorystyki) bawarą.

    Pzdr,
    Kub@

  • 3. Data: 2011-03-10 20:36:26
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Mar 9, 12:10 pm, "Kub@" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:e42bf12a-b08a-4cab-9097-0a132db38185@r4g2000p
    rm.googlegroups.com...
    > Obtr biony i ob yskany od ty u z bia ej beemki dzisiaj ok. 9.00 na
    > Dolince S u ewieckiej. Wygl da o troch na akcj pt "Czego ten g upi
    > buc w beemce ode mnie chce" :)
    >
    > Ostatnio ca kiem przesta em zwraca uwag na "buc w" wi c i przyjazne
    > obtr bienia umykaj :)
    > Poprzednim razem jak na Ciebie tr bi em to je dzi e jeszcze tak
    > "kawow "(je li si trzyma spo ywczej kolorystyki) bawar .

    Już prawie od roku jest biały, nowszy model, słabszy silnik i benzyna
    a nie diesel. Musiałeś być mocno zafrapowany bo siedziałem ci na
    tyłku, trąbiłem i błyskałem. Skręciłem w prawo w Puławską a ty
    uciekłeś na lewy pas :)