  • 21. Data: 2014-02-09 18:06:49
    Temat: Re: jaki smartfon kupic
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-09 17:28, Pszemol wrote:
    > "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > Brzmi jak specyfikacja iPhone od Apple ;-)

    Swietnie, dokladnie. Wez to mr misio pod uwage :]

  • 22. Data: 2014-02-09 18:35:01
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Swietnie, dokladnie. Wez to mr misio pod uwage :]

    W Apple nie podoba mi-się to, ze jest wokol niego jakas religia...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 23. Data: 2014-02-09 18:51:36
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 09.02.2014, o godzinie 18.35.01, na pl.misc.telefonia.gsm, mr misio
    napisał(a):

    > W Apple nie podoba mi-się to, ze jest wokol niego jakas religia...

    Tak jak wokół Boga. Tyle tylko, że wcale nie musisz chodzić do kościoła. :P

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 24. Data: 2014-02-09 19:17:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-08 18:30, mr misio pisze:
    > Chodzi mi wiec o cos od strony funkcjonalnej, zebym mogl obslugiweac bez
    > patrzenia na ekran.

    Zapomnij. Takie rzeczy to były w SE k750 K800 (ten deseń)
    Ech... To były czasy :-)

    PS. Proponowałem tu Nokie N8 i w związku z tym że w moim zestawie były
    tylko badziewiaste słuchawki z mikrofonem chciałbym zapytać użytkowników
    słuchawek WH-701 czy posiadają omawianą tu funkcjonalność?
    Warto zakupić te słuchawki za 40 zł?

    PS.2. Też widzę regres co do jakości dźwięku. Stare SE były super.

  • 25. Data: 2014-02-09 19:27:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Feb 2014 19:17:56 +0100, z napisał(a):

    > Zapomnij. Takie rzeczy to były w SE k750 K800 (ten deseń)
    > Ech... To były czasy :-)

    Tez juz nie bardzo - te dwa "soft key" o roznym dzialaniu.

    Ale teraz jest obsluga glosem.

> [...]
    > tylko badziewiaste słuchawki z mikrofonem chciałbym zapytać użytkowników
    > słuchawek WH-701 czy posiadają omawianą tu funkcjonalność?

    Kupilem na allegro przejsciowke o tych funkcjach za pare zl.
    Odtwarzaczem mozna sterowac, a sluchawki dobrac wedle gustu.
    Android chyba tego nie oferuje.

    J.

  • 26. Data: 2014-02-09 21:13:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "mr misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W Apple nie podoba mi-się to, ze jest wokol niego jakas religia...

    Chuj z religią.
    Chceszsz używać czy wyznawać?

    --
    marfi

  • 27. Data: 2014-02-10 05:23:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > W Apple nie podoba mi-się to, ze jest wokol niego jakas religia...

    Zapewniam Cię, że nie większa jak wokół Androida...
    Święte wojny były już dawno, np. między Windows a Linux.
    Toczą się one niejako bokiem, a ludzie rzeczy używają takich
    jakie lubią i się religiami nie przejmują wcale, ani ich wyznawcami.

    Pozdrawiam i życzę udanego wyboru,
    Pszemol-ateista ;-)

  • 28. Data: 2014-02-10 07:07:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-09 19:27, J.F. pisze:
    > Android chyba tego nie oferuje.

    Chwila!!!
    Serio Android nie oferuje takiego sterowania multimediami na kablu
    słuchawek???
    A ajfony???

  • 29. Data: 2014-02-10 12:43:23
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    z nabazgrał(a):

    > Zapomnij. Takie rzeczy to były w SE k750 K800 (ten deseń)

    Jeśli już to Nokia N95 :)

  • 30. Data: 2014-02-10 18:59:02
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-10 05:23, Pszemol pisze:

    > Święte wojny były już dawno, np. między Windows a Linux.
    >
    > Pszemol-ateista ;-)

    Nie takie święte skoro kapitalistyczna zaraza z Redmond nazywała wolne
    to wolne oprogramowanie "rakiem".