  • 11. Data: 2014-02-08 18:01:03
    Temat: Re: jaki smartfon kupic
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 08 Feb 2014 10:08:53 -0600, A.L. napisał(a):

    > " mozliwosc dzwonienia i esemesowania"
    >
    > Malo nie wpadlem pod stol. Ze smiechu....

    Ty się zając śmiej... w najnowszych Androidach trzeba się już nagłowić,
    żeby włączyć normalną obsługę SMS

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2014-02-08 18:27:39
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Nie, nie tylko nie Android!!!!
    > mr. misio, wez prosze cos na WP.

    to polec cos ;P

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 13. Data: 2014-02-08 18:30:40
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Ostatni punkt powalił :)
    >
    > Jak ma być niewielki i lekki, to może SGS 3 Mini? Jest stabilny, ma
    > bardzo czytelny ekran OLED, MP3 jest (nie wiem, co dla Ciebie oznacza
    > "dobry"

    Mam sony usb-empetrzy czterogigowy staroc. Obly z przyciskami. Mozna z
    zamknietymi oczami zmienic utwor, przyspieszyc/przewinac. zastopowac
    itp. Do tego mozna przelaczyc szybko blokade.

    Chodzi mi wiec o cos od strony funkcjonalnej, zebym mogl obslugiweac bez
    patrzenia na ekran.

    Aha, i zeby utwory dalo sie wybierac po katalogach jakie zrobie /inne
    opcje dopuszczalne, ale ta wymagalna.

    z kolei od strony dzwieku, zeby byl dobry dzwiek /wiem, teraz wszyscy sa
    glusi/ ale na mojej xperii miro to si enie da sluchac. Dzwiek jest do
    dupy. Na empetrojce jest wrecz krystaliczny i dobasowany odpowiednio.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 14. Data: 2014-02-08 18:31:29
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik A.L. napisał:

    > " mozliwosc dzwonienia i esemesowania"
    >
    > Malo nie wpadlem pod stol. Ze smiechu....

    Ktos tu opisuje nexusa piatke ostatnio i mial troche problemow z tym
    drugim zwlaszcza ;D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 15. Data: 2014-02-08 18:36:03
    Od: atm <...@v...pl>

    > to polec cos ;P

    920 cieszy sie dobra opinia jesli chodzi o fotografie.
    Tyle, ze to dosc duza cegla. Niestety trend wypasionych, malych
    telefonow byc moze dopiero sie rozpoczyna (Z1 Compact) i moze sie
    okazac, ze na nim sie skonczy jesli okaze sie, iz ludzie lubia jednak
    dachowki bo wiedza za co placa ;]
    Dla mnie WP w tej chwili jest nie do przyjecia w codziennym uzykowaniu,
    ale Ty moze sie lepiej odnajdziesz w tym systemie.Sugerowalbym jednak
    wczesniej test jesli masz kogos znajomego z telefonem na tym systemie.

  • 16. Data: 2014-02-08 18:59:25
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > itp. Do tego mozna przelaczyc szybko blokade.
    >
    > Chodzi mi wiec o cos od strony funkcjonalnej, zebym mogl obslugiweac bez

    też mam, ale to nie te czasy. może zostań z nim bo niema już takich
    telefonów.

    ToMasz

  • 17. Data: 2014-02-08 21:14:47
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > też mam, ale to nie te czasy. może zostań z nim bo niema już takich
    > telefonów.

    caly ten postep jest wbrew wygodzie uzytkowania :/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 18. Data: 2014-02-08 23:51:51
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

> [...]
    > itp. Do tego mozna przelaczyc szybko blokade.
    >
    > Chodzi mi wiec o cos od strony funkcjonalnej, zebym mogl obslugiweac bez

    Z tym może być pewien kłopot, ponieważ obecnie smartfony mają za mało
    sprzętowych przycisków. Na przyciskach masz głośność, reszta niestety na
    ekranie. Być może da się nauczyć naciskać w odpowiednie miejsce ekranu
    na ślepo, nie próbowałem.

    > Aha, i zeby utwory dalo sie wybierac po katalogach jakie zrobie /inne
    > opcje dopuszczalne, ale ta wymagalna.

    To zależy od oprogramowania, preinstalowany odtwarzacz mnie nie
    przekonał, ale można zainstalować jaki chcesz. Też chciałem mieć wybór
    po katalogach, w końcu zainstalowałem programik PlayerPro.

    > z kolei od strony dzwieku, zeby byl dobry dzwiek /wiem, teraz wszyscy sa
    > glusi/ ale na mojej xperii miro to si enie da sluchac. Dzwiek jest do
    > dupy. Na empetrojce jest wrecz krystaliczny i dobasowany odpowiednio.

    Tu nie jest źle - dźwięk według mnie na poziomie mniej więcej Sansy
    Clip+, ale nie dorównuje Iriverowi T5.

    Piotr

  • 19. Data: 2014-02-09 17:28:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > jak juz nie ma bolca, bo trend jest smartfonowy czyli komputery zamiast
    > telefonow, ladowanie raz dziennie, i te pe

    Brzmi jak specyfikacja iPhone od Apple ;-)

  • 20. Data: 2014-02-09 17:35:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > z kolei od strony dzwieku, zeby byl dobry dzwiek /wiem, teraz wszyscy sa
    > glusi/ ale na mojej xperii miro to si enie da sluchac. Dzwiek jest do
    > dupy. Na empetrojce jest wrecz krystaliczny i dobasowany odpowiednio.

    http://www.whathifi.com/review/apple-iphone-5s
    "The LG G2 may boast support for hi-res 24 bit/192khz audio, but
    on sound quality alone, the iPhone 5s (like the 5 before it) is
    one of the best sounding smartphones we've encountered."