  • Data: 2012-11-23 22:00:40
    Temat: Re: jaki operator do alarmu...
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chy" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:k8nuuq$qrj$1@news.dialog.net.pl...
    > Ja od dwoch lat uzywam pleya i jest wystarczająco
    > Nie pamiętam już czy dowolna kwota czy jakaś inna ale przedłuża na rok
    > wychodzące

    Też mam Playa (przede wszytskim ze względu na długi czas ważności konta) -
    dodatkowo dzięki roamingowi, możesz sobie wybrać sieć, która ma silniejszy
    sygnał (mam co wybierać - Play, Plus i Orange) a to ważne, bo lepiej wybrać
    dogodne miejsce dla Ciebie do montażu centralki a nie montować centralkę w
    pomieszczeniu, gdzie musisz ze względu na zasięg.