  • Data: 2012-11-26 14:36:13
    Temat: Re: jaki operator do alarmu...
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw> szukaj wiadomości tego autora

    > Co się dzisiaj stosuje do centralek alarmowych jako powiadamianie GSM? Są
    > jakieś tanie prepaidy z długą ważnością konta?

    Ja proponuję rozwiązanie jeśli np masz satela alarm np.: integra 64 32 lub
    128
    zakupić moduł ETHM-1 do tego podłaczyć VOIP bramkę albo zwykly stacjonarny
    i masz pełną kontrolę nad domem i alarmem przez aplikację na smartfonie, a
    powiadamianie telefoniczne, sprawdza się rewelacyjnie, mozesz telefon
    otwierac zdalnie drzwi, rolety właczać swiatło wyłączyć/włączyć alarm itp.

    a jak nie to play na rok ważna karta i co roku zmieniąc ja wybrałem opcję
    opisana wyżej

    pozdrawiam
    AT