  • 1. Data: 2012-11-23 10:41:15
    Temat: jaki operator do alarmu...
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    Witam!

    Co się dzisiaj stosuje do centralek alarmowych jako powiadamianie GSM? Są
    jakieś tanie prepaidy z długą ważnością konta?

  • 2. Data: 2012-11-23 12:31:18
    Temat: Re: jaki operator do alarmu...
    Od: a...@g...pl

    Wojtek wrote:

    > Witam!
    >
    > Co się dzisiaj stosuje do centralek alarmowych jako powiadamianie GSM? Są
    > jakieś tanie prepaidy z długą ważnością konta?

    Patrz wątek 'tani net "bezobsługowy" - która usługa?'

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2012-11-23 14:50:19
    Od: chy <c...@o...pl>

    Ja od dwoch lat uzywam pleya i jest wystarczająco
    Nie pamiętam już czy dowolna kwota czy jakaś inna ale przedłuża na rok
    wychodzące

  • 4. Data: 2012-11-23 22:00:40
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "chy" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja od dwoch lat uzywam pleya i jest wystarczająco
    > Nie pamiętam już czy dowolna kwota czy jakaś inna ale przedłuża na rok
    > wychodzące

    Też mam Playa (przede wszytskim ze względu na długi czas ważności konta) -
    dodatkowo dzięki roamingowi, możesz sobie wybrać sieć, która ma silniejszy
    sygnał (mam co wybierać - Play, Plus i Orange) a to ważne, bo lepiej wybrać
    dogodne miejsce dla Ciebie do montażu centralki a nie montować centralkę w
    pomieszczeniu, gdzie musisz ze względu na zasięg.

  • 5. Data: 2012-11-26 14:36:13
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    > Co się dzisiaj stosuje do centralek alarmowych jako powiadamianie GSM? Są
    > jakieś tanie prepaidy z długą ważnością konta?

    Ja proponuję rozwiązanie jeśli np masz satela alarm np.: integra 64 32 lub
    128
    zakupić moduł ETHM-1 do tego podłaczyć VOIP bramkę albo zwykly stacjonarny
    i masz pełną kontrolę nad domem i alarmem przez aplikację na smartfonie, a
    powiadamianie telefoniczne, sprawdza się rewelacyjnie, mozesz telefon
    otwierac zdalnie drzwi, rolety właczać swiatło wyłączyć/włączyć alarm itp.

    a jak nie to play na rok ważna karta i co roku zmieniąc ja wybrałem opcję
    opisana wyżej

    pozdrawiam
    AT