  • Data: 2011-05-17 08:19:43
    Temat: Re: jaki nastepca IPAQ 614c
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (Disclaimer: wiem, że porównanie ekstremalnie przerysowane i nie na
    > miejscu, mimo to, świadomie)
    > Tak, przez wiele lat wiele osób nie widziało nic złego w działalności
    > Hitlera.
    >
    > Nie mam ochoty, żeby korporacje miały pełny wgląd w moje dane, w znacznie
    > większym stopniu niż powszechnie się przypuszcza.
    > Polecam film dokumentalny "The Corporation"
    > http://www.amazon.com/Corporation-Mikela-J-Mikael/dp
    /B0007DBJM8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1305487384&sr=8-1
    > odnośnie tego czym są korporacje.

    Z drugiej strony... Pan Waldek dośc obficie zdradza nam swoje poglądy,
    opinie, znamy jego imię i nazwisko, a Google siedzi i zawija w te
    dyskietki;-)

    Tak na poważnie - większość ludzi reaguje pukaniem w głowę, głupim
    usmieszkiem, albo agrumentem o zacofaniu, paranoi i innych teoriach
    spiskowych kiedy im się mówi, że są małym trybikiem w maszynie
    Korporacji/Rządów. Myślałem, że trochę to zmieni ruch WikiLeakowców, ale po
    pierwszych zachwytach zaufanie 'ludu' przechyla się w strone urzedników,
    polityków - pojawiają się teorie, że WikiLeaks zmyśla i takie tam:-)
    Moim zdaniem brakuje zdolności samodzielnego myślenia, co jest konsekwencją
    upadającej edukacji, czytelnictwa. Ale co się dziwić, skoro testy maturalne
    osiągneły już taki poziom, że zdaje je byle matoł. Ale jak mówił Lenin -
    głupim ludem łatwiej rządzić więc wszystko ma jakiś sens;-) Tylko skąd
    dzisiejsza młodzież ma wiedzieć kto to Lenin - no chyba, że jest na
    Fejsie;-)

    Sorki za Off!

    JA