  • Data: 2011-05-18 12:30:24
    Temat: Re: jaki nastepca IPAQ 614c
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.05.2011 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > W Android Markecie za dużo nie zarobią - zdecydowana większość programów
    > jest darmowa, bardzo mało jest programów które nie miałyby swojego
    > darmowego odpowiednika.

    Ale piszą, są aplikacje, powstają nowe, kilka kupiłem, więc raczej nie ma
    tragedii. Są też niezależne od Google sklepy z oprogramowaniem.

    > Nokia właśnie zaczyna reklamować N9 z MeeGo, podobno przeniesienie
    > oprogramowania z Maemo do MeeGo nie jest skomplikowane, a Maemo wbrew
    > pozorom miało sporo dobrych programów.

    Ale z reklamy nie zadzwonię, zobaczymy co im wyszło jak wejdzie na rynek.
    Jak zobaczyłem N900 to chciałem ją kupić, pooglądałem jakieś dane,
    prezentacje, to świetny telefon, bdb system. Tyle że jak wziąłem do ręki
    to zrezygnowałem. Tak samo jak z HD2.

    > Nie. Z drugiej strony standardowego Androida wciąż nie da się
    > zsynchronizować z pecetem na odległość mniejszą niż kilkaset kilometrów.
    > Tzn na 8 tysięcy się da. Na 80 centymetrów się nie da. Bo tak.

    Niby taka jest koncepcja, ale to trochę wydumana wada, bo jak ktoś chce
    to się da, bez specjalnego napinania. Część producentów daje tę
    funkcjonalność OTB.

    > Windows CE? Zawsze :-)
    > A WP7 od paru tygodni również.

    I bardzo dobrze, że idzie ku lepszemu ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom