  • Data: 2011-05-18 09:12:36
    Temat: Re: jaki nastepca IPAQ 614c
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.05.2011 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Póki co - WM6.5, MeeGo, Maemo (w zasadzie już ś.p.) i - aż głupio przyznać
    > - iOS.

    Popraw mnie proszę jeśli się mylę ale:
    WM6.5 - system bez perspektyw, za 2 lata dalej będzie działał kalkulator
    ale przeglądarka już będzie bardzo odstawała. 1 dobry telefon, DHD tyle
    że to klocek i nie każdemu pasuje. Stockowy system z Sense nie każdemu
    pasuje. Trzeba się urobić, żeby mieć dobry wygodny telefon.

    MeeGo - czy toto to nie jest czasem dalej Engineering sample co najwyżej?

    Maemo - jeden telefon, dobry ale klocek i nie każdemu pasuje.

    iOS - no cóż, jak komuś się bardzo chce to podobno się da, ale urobić się
    trzeba wiele bardziej niż z Androidem, absurdalna cena jak za półprodukt,
    albo pół smartphone. No i 1 telefon do wyboru.

    Coś przekręciłem?

    --
    kakmaratgmaildotcom