  • Data: 2011-05-18 09:25:16
    Temat: Re: jaki nastepca IPAQ 614c
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 May 2011 09:12:36 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > Popraw mnie proszę jeśli się mylę ale:
    > WM6.5 - system bez perspektyw, za 2 lata dalej będzie działał kalkulator
    > ale przeglądarka już będzie bardzo odstawała. 1 dobry telefon, DHD tyle
    > że to klocek i nie każdemu pasuje. Stockowy system z Sense nie każdemu
    > pasuje. Trzeba się urobić, żeby mieć dobry wygodny telefon.

    Z przeglądarką to kwestia kiedy Opera się podda. W sumie nie wiem, czy
    obecna wersja Opery za 2 lata będzie taka straszna :-)
    Telefonów jest więcej, oczywiście w kategorii "telefon" a nie "modny gadżet
    do zabłyśnięcia w towarzystwie". Np. taki Kaiser wciąż jest dobrym
    urządzeniem z dosyć bogatym zestawem funkcji, przy okazji żywotnością
    baterii bijąc nowsze telefony na głowę.
    W dodatku zmiana wyglądu systemu nie wymaga ściągnięcia 666 megabajtów od
    producenta, można zainstalować po prostu program, np. Wisbar Advance
    Desktop i w kilkanaście minut wyrzeźbić sobie nowy wygląd, co ciężko nazwac
    urobieniem się.
    Wada - na skutek takiej a nie innej propagandy i masowego pędu developerów
    brakuje nowych programów.

    > MeeGo - czy toto to nie jest czasem dalej Engineering sample co najwyżej?

    TO jest system. A do czego zostanie zainstalowany to już inna broszka. Np.
    na HTC HD2 można bez problemu.

    > iOS - no cóż, jak komuś się bardzo chce to podobno się da, ale urobić się
    > trzeba wiele bardziej niż z Androidem, absurdalna cena jak za półprodukt,
    > albo pół smartphone. No i 1 telefon do wyboru.

    urabiania w zasadzie tyle samo, trudno powiedzieć zresztą.
    Z zalet - masy oprogramowania. Fakt, 90% z tego to tylko chłam, szum
    informacyjny przez który trzeba się przebić zanim się znajdzie cokolwiek
    wartościowego itp. Za to jest sporo akcesoriów - znajdź np. uchwyt do
    samochodu który pozwala na użycie telefonu z Androidem jako źródła muzyki,
    łącznie z kontrolą utworów z kierownicy samochodu...

    Z ideałów - wciąż mam nadzieję, że chłopaki z xda-dev któregoś dnia dostaną
    się do Windows CE pod WP7 i będzie można mieć telefon dualny, odpalający
    zarówno stare jak i nowe programy. Technicznie jest to mozliwe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla