  • Data: 2009-05-30 23:01:25
    Temat: Re: jaki laptop mam kupić?
    Od: PSYLO <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rs pisze:
    > a nigdzie nie zauwazylem, zeby napisal, zeby uzywac CS3 albo CS3

    ???

    > wedlug ciebie takie laptopy kupuja sami fachowcy od plakatow i bilboardow.

    Wręcz przeciwnie, piszę od początku, że ktoś kto ma zamiar pracować z
    grafiką za nic nie kupi laptopa z tak beznadziejną matrycą (bez
    dodatkowego osprzętu, który de facto zrobiłby już z niego niemalże
    komputer stacjonarny). Photoshop jest oprogramowaniem dla ludzi, którzy
    na nim zarabiają - a takich chyba można generalizując nazwać fachowcami.

    > jakby takim byl to by napisal, ze dzialanie pod photoshopem jest nr.1.

    Jasne, pewnością kupuje Photoshopa tylko po to, żeby zmniejszać w ciemno
    zdjęcia z wakacji albo pociąć obrazki na kawałki (ciężko wymyślić więcej
    zastosowań tego oprogramowania, które nie wymagałyby odwzorowania kolorów).

    --
    PSYLO