  • Data: 2009-06-02 13:04:41
    Temat: Re: jaki laptop mam kupić?
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rs, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości f...@4...com pobredza:

    > teraz mi sie przypomnialo, dlaczego na innych grupach mam cie w KFie.

    No więc dlaczego? Zresztą nie przypominam sobie, abym cię widział
    gdziekolwiek indziej poza pl.rec.film i tutaj.

    > wiekszosc komedii romantycznych ma duza dystrybucje, a to dla ciebie
    > duze projekty?
    > a do malej dystrybucji to pewnie projekty na komorkach robia.
    > ok. jaki software uzywany jest w duzych projektach filmowych, ktory
    > chodzi na linuxie? wysil sie.

    http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.advocacy/ms
    g/8e1f7f32dfbd20d2

    I inne posty Kiliana na temat programów do montażu.

    Śmiało, napieraj.

    > jak ty filmy dokumentalne ogladasz z divxow dolaczanych do platkow
    > sniadaniowych, to mnie juz nic do tego.
    > radze ci nie brnij dalej, bo widac, ze i o tym tez nic nie wiesz.

    Ależ wrzucaj sobie filmy dokumentalne, i co tam jeszcze sobie chcesz
    żeby zawęzić kryteria. W końcu pewnie wyjdzie na twoje.

    --
    tbr