  • Data: 2009-05-31 06:41:30
    Temat: Re: jaki laptop mam kupić?
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    vcore pisze:
    > Teraz taka moda - ludzie kupują laptopy po to żeby stały na biurku
    > Oczywiscie to że za te pieniądze mozna kupic 2x lepszego peceta w
    > wiekszosci wypadków niema znaczenia - 'chce laptopa i juz', a pozniej
    > zaczynają sie jęki ze gry słabo chodzą, niema mozliwosci rozbudowy,
    > niewygodnie sie pisze, bola nadgarstki, ma mały ekran i tak dalej...

    Fakt, że to co wątkotwórca napisał (że chce laptopa, który będzie stał
    na biurku) zabrzmiało nieco dziwnie, ale z drugiej strony jak się
    potem okazało, rzeczywiście w jego przypadku ma to jakieś uzasadnienie,
    a trudno oczekiwać, żeby każdy piszący na grupę spowiadał się z całego
    życia.
    Ale ja nie o tym chciałem.
    Nadgarstki. Ciekawe jest to, że znam wiele osób, które dużo pracują
    na laptopach i na stacjonarkach i po jakimś czasie gdy kupują
    klawiaturę do stacjonarki, to wybierają taką, która będzie najbardziej
    podobna do laptopowej (z małym skokiem itp).
    Ja osobiście na zmianę używam komputera stacjonarnego i netbooka
    msi wind u100 i nie zauważam różnicy w komforcie posługiwania się
    klawiaturą. Gram też na gitarze i na pianinie i gdyby coś było
    nie tak z nadgarstkami, z pewnością bym to zauważył.
    Zrobiłem też jakiś czas temu test ze strony
    http://polish-speedtest.10-fast-fingers.com/
    właśnie na u100. Mój wynik: "You reached 348 points, so you achieved
    position 3834 of 112104 on the ranking list You type 469 characters per
    minute You have 93 correct words and you have 0 wrong words".
    Zmierzycie się? ;)

    Pozdrawiam,
    Artur