  • Data: 2009-06-02 17:20:31
    Temat: Re: jaki laptop mam kupić?
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Jun 2009 09:33:14 +0200, Mark <t...@a...w.pl> wrote:

    >Akurat obslugujemy duza firme projektowa, wiec w miare niezle orientuje sie
    >w tym czego uzywaja do pracy - w koncu sam im te komputery robilem.

    a ja takowych uzywam w pracy. osobiscie mam faktycznie malego lapka,
    ktory sluzy mi wlasnie dokladnie jak mowiles, glownie do pokazywania,
    ale czasami zdarza mi sie jechac pociagiem i dziergac cos na laptopie
    i to wcale nie wypasionym. nie widze w tym wielkiego problemu. na
    biurku mam 2x24'' dell'a, ale ja lubie sobie otworzyc 20 programow. z
    tego co widze, sporo moich moich znajomych otwiera tylko jeden
    program, np. CADa, i nawet jak chce odczytac poczte to idzie do
    drugiego kompa. sadze, ze sa to przyzwyczajenia z ery kiedy projekt o
    kilkuset tysiecy punktow otwieral sie ponad pol godzine.
    osobisice lubie trzymac program glowny na jednym monitorze, a tylko
    palety na drugim, ale tez lubie miec sporo palet otwrtych. inni maja
    umiejetnosc szybkiego przesakniwania miedzy nimi. ludzie sa rozni.

    >I laptopy owszem - szefostwu, lub do prezentacji. Natomiast do pracy? zabili
    >by mnie smiechem.
    >*kazda* stacja robocza aktualnie idzie w zestawie z nVidia Quadro i dwoma
    >24" monitorami, co daje calkiem niezla powierzchnie robocza.

    no wlasnie, ale nie wszyscy tego potrzebuja i wymagaja. nie wszyscy
    sie napinaja na powierzchnie monitora takiej wielkosci. jak
    wspomnialem. sa projekty, ktore wymagaja takich polaci
    wyswietlajacych. sa tez takie, ktore nie wymagaja i mozna dziergac
    nawet na malych laptopach zupelnie spokojnie.
    jeszcze raz. ludzie sa rozni. maja rozne przyzwyczajenia. nie sa
    wyrobnikami, nie pracuja aw mundurach na dokladnie tym samym sprzecie,
    w tym samym rytmie. to jzu nie te czasy, kiedy 90% ludzi pracujacych w
    CADopodobnych progamach mialo karty graficzne z tylko dwoch firm. <rs>