    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki automat do miasta?
    Date: Thu, 22 May 2014 21:12:22 +0000 (UTC)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Ale nie zaprzeczysz że w pewnym wątku rozmówca (nie ja) zacytował
    > twoją własną wypowiedź z innego wątku z której wynikało że mijesz
    > się z prawdą.

    Radku, oczywiscie nie zaprzeczę że zacytował moją wypowiedź, ktorej
    najwyraźniej nie zrozumiał. To widzimy wszyscy jednakowo. Kłamstwem
    natomiast jest twierdzenie że wynikało z tego co zacytował że mijam się z
    prawdą.

    Tłumaczę Ci to do znudzenia już od dłuższego czasu. Nie rozumiem dlaczego
    idziesz w zaparte że powiedziałem coś, czego nie powiedziałem?
    Ok, nie zrozumieliśmy się, rozumiem, zdarza się - zostało potem
    nieporozumienie wyjaśnione, dlaczego tak mocno zależy Ci na tym aby ciągle
    upierać się przy swojej, błednej interpretacji moich słów? Dlaczego tak
    bardzo zależy Ci aby mnie na siłę i bezpodstawnie zdyskredytowaćprzez
    zarzucanie jakichś wyimaginowanych kłamstw? Przecież to żałosne...

    > Nigdzie nie napisałeś że w Krakowie byłeś w innym czasie.

    A po co miałbym to pisać? Czy to jest pl.news.fanclub.pszemol?? Nie było to
    przedmiotem rozmowy!!

    Coś się tak tego uczepił? Co to za różnica czy jechałem na piątce wczoraj
    czy w marcu???

    > Ale dziwnym trafem tego nie napisałeś wtedy tylko piszesz teraz
    > kiedy ktoś zauważył pewną niezgodność w tym co piszesz. :-)

    A powiedz mi, po co miałem pisać wtedy o tym *kiedy* jeździłem na piątce?
    :-)) Rozmawialiśmy przecież o tym *gdzie* jeździłem na tej piątce...

    > Na siłę to ty dezinformujesz, a może to zwykłe kłamstwo ?

    A może źle się troche czujesz? :-)))

    > W dalszym ciągu czekam na wyjaśnienie jakim to samochodem i przy
    > jakich obrotach wrzucasz piątkę przy prędkościach jakie byłeś
    > łaskaw podać.

    Napisałem Ci już o tym kiedy wrzucam piątkę.
    I nie wiem czemu mnie pytasz o samochód...
    Pożyczam różne auta z wypożyczalni: często jest to Citroen C4, czasem jakiś
    mały Hyundai, raz miałem Seata Toledo, raz nową Astrę - a nawet czasem mam
    okazję pojeździć Fiatem Panda bo taki akurat jest w rodzinie.
    Nie są to krążowniki szos ani ścigacze - ot przeciętne auta spotykane na
    naszych polskich drogach.