    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki automat do miasta?
    Date: Wed, 21 May 2014 16:40:18 +0000 (UTC)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Odpowiesz wreszcie na moje pytania ? Dla przypomnienia zacytuje:
    > "To na jakim biegu i z jaką prędkością będziesz jechał na tej
    > autostradzie przy 3000rpm ? Ewentualnie podaj obroty na jakich
    > po tej autostradzie podróżujesz, nie zapominając o prędkości
    > i biegu. Nie wstydź się napisz. Możesz też dodać jaki to pojazd.
    > Wszyscy się pośmiejemy."
    >
    > W moim pojeździe ekonomiczne obroty są do 2k do 3k więc przy
    > nich przeważnie zmieniam biegi. Kiedy wreszcie poczytam jak to
    > jest w twoim ?

    Ja na te pytania odpisałem bardzo szczegółowo i wyczerpująco podsumowałem
    temat dotyczący decyzji kiedy zmieniać biegi. Nie czytałeś, że nie
    posługuję się przy tej czynności obrotomierzem ani nie przestrzegam
    religijnie jakichs wyimaginowanych limitow obrotów?

    Teraz odpowiedz na moje pytania dotyczace Twoich magicznych 3000rpm.