  • Data: 2016-04-10 09:06:00
    Temat: Re: jaka drukarka? Najchętniej stara
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz wrote:

    > 150zł, ale tusze 8 miliitrów. katastrofa. tak wiec zastanawiam się, czy
    > nie kupić sobie normalnej starej drukarki, w której tusze miały
    > kilkadziesiąt mililitrów tuszu i głowice w pojemniku z tuszem? Miałem
    > kiedyś hp 5550 i oddałem sprawną za bezcen. identycznej nie kupię, bo to
    > była strasznie wielgaśna drukarka. ale może podpowiecie co HP produkował
    > w tych czasach? te drukarki przyjmowały tusze hp556 i hp57. co było
    > wcześniej?
    > A może jednak kupić coś nowego, ale czy któryś producent oferuje.... 5
> [...]

    Możesz kombinować ze starociami.
    Albo kupić coś nowego z dużymi pojemnikami i tanim oryginalnym tuszem w
    rodzaju Epson L365. U mnie jedno napełnienie wystarczyło na ponad 2
    lata. Drukowałem sporo zdjęć na papierze foto A4 i 13×18. Butelka
    ORYGINALNEGO Epsonowskiego tuszu na kolejne kilka lat kosztuje śmiesznie
    małe pieniądze. Ten L365 ma skaner i WiFi. Ale są też inne modele Epsona
    z systemem dużych zbiorników napełnianych z butelki - drukarki A3, bez
    skanera, bez WiFi itp.