  • Data: 2016-04-10 12:50:44
    Temat: Re: jaka drukarka? Najchętniej stara
    Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-09 o 22:34, ToMasz pisze:

    > n-remik (119) (Kupujący) 15 mar 2016, 14:29 5806797789
    > Pokaż
    > Przestrzegam nie kupujcie totalny szajs. Nie wydrukowałem żadnej
    > strony!!!!!
    >
    > ja się zastanawiałem czy nie kupić (lokalnie) pierwszej lepszej drukarki
    > hp, ale jak poszukałem cen tuszy, to albo TANIO i 3 negatywy na tydzień,
    > albo dobre oceny handlowca, ale cena zniechęcająca
    >
    > ToMasz

    To sprawdz tego gościa, Wam trzeba wszystko poszukać i podsunąć pod
    twarz inaczej klapa. Nie wszyscy to oszuści i naciągacze.
    Na tusze masz 6 miesięcy gwarancji.
    http://allegro.pl/hp-337-343-25-20ml-wysylka-eko-gra
    tis-c4180-i6092545479.html
    Mam jeszcze kilku takich, nie mam żadnych problemów.
    Ty niestety nie wiesz co chcesz.