eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkmRe: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
    Date: Sun, 2 Oct 2016 13:57:30 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <nsqsnb$m9p$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <c...@g...com>
    <nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl> <nsqkbt$5eh$1@usenet.news.interia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1475409451 22841 83.15.205.22 (2 Oct 2016 11:57:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Oct 2016 11:57:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589439
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-10-02 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...
    >
    >> Jest taki silnik. Robiony wg konstrukcji z lat 6/70-tych ale na
    >> współczesnych dobrych materiałach.
    >>
    >> Nazywa się 1HZ
    >> Nie mylić z 1Hz ;)
    >>
    >> Silnik obliczony na trwałość 1 mln km, ale w użytkowaniu przez typowego
    >> "bambusa" w Afryce, co to jedynie umie się podpisać trzema krzyżykami ;)
    >> Nie ważne, co się do niego wleje - czy ON, czy butelkę whisky - pojedzie.
    >> Naprawić go można młotkiem i kluczem francuskim.
    >>
    >> Tyle, że niestety, oficjalnie tych aut nie można w Europie kupić, bo nie
    >> spełniają różnych kretyńskich norm :(
    >
    > Ile pali?
    >

    To nie jest dobre pytanie.

    W tamtejszych warunkach - czyli jakieś sawanny, lasy tropikalne, czy
    inne takie "okoliczności przyrody", jakie często statystycznemu
    europejczykowi się nie śniły, najważniejsze pytanie to "jak daleko można
    dojechać, aby ewentualnie wrócić". Pytanie o zużycie paliwa często nie
    ma uzasadnienia - zwłaszcza, jak jedzie się na reduktorze i z pomocą
    wyciągarki.

    Na czarnym zużycie typowego oleju napędowego dla prędkości ok. 120 km/h
    nie powinno przekraczać 12 l / 100 km.
    Ale tu też zastrzeżenia:
    - kwestia, czy jedziemy z włączonym napędem na 1 czy 2 osie
    - kwestia przełożeń
    - który model samochodu
    - na ile doposażony (może ważyć ok. 4 ton)

    No i kwestia, czy auto wyprawowe, czy przeprawowe, czy zwykły cywilny
    HZJ70.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: