-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Date: Sun, 2 Oct 2016 13:57:30 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 45
Message-ID: <nsqsnb$m9p$1@usenet.news.interia.pl>
References: <c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<c...@g...com>
<nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl> <nsqkbt$5eh$1@usenet.news.interia.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1475409451 22841 83.15.205.22 (2 Oct 2016 11:57:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Oct 2016 11:57:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589439
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-10-02 o 13:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...
>
>> Jest taki silnik. Robiony wg konstrukcji z lat 6/70-tych ale na
>> współczesnych dobrych materiałach.
>>
>> Nazywa się 1HZ
>> Nie mylić z 1Hz ;)
>>
>> Silnik obliczony na trwałość 1 mln km, ale w użytkowaniu przez typowego
>> "bambusa" w Afryce, co to jedynie umie się podpisać trzema krzyżykami ;)
>> Nie ważne, co się do niego wleje - czy ON, czy butelkę whisky - pojedzie.
>> Naprawić go można młotkiem i kluczem francuskim.
>>
>> Tyle, że niestety, oficjalnie tych aut nie można w Europie kupić, bo nie
>> spełniają różnych kretyńskich norm :(
>
> Ile pali?
>
To nie jest dobre pytanie.
W tamtejszych warunkach - czyli jakieś sawanny, lasy tropikalne, czy
inne takie "okoliczności przyrody", jakie często statystycznemu
europejczykowi się nie śniły, najważniejsze pytanie to "jak daleko można
dojechać, aby ewentualnie wrócić". Pytanie o zużycie paliwa często nie
ma uzasadnienia - zwłaszcza, jak jedzie się na reduktorze i z pomocą
wyciągarki.
Na czarnym zużycie typowego oleju napędowego dla prędkości ok. 120 km/h
nie powinno przekraczać 12 l / 100 km.
Ale tu też zastrzeżenia:
- kwestia, czy jedziemy z włączonym napędem na 1 czy 2 osie
- kwestia przełożeń
- który model samochodu
- na ile doposażony (może ważyć ok. 4 ton)
No i kwestia, czy auto wyprawowe, czy przeprawowe, czy zwykły cywilny
HZJ70.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.16 15:00 Budzik
- 02.10.16 15:32 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 18:40 Budzik
- 02.10.16 18:47 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 20:07 Slawek h
- 02.10.16 20:09 Adam
- 03.10.16 00:25 Bolko
- 03.10.16 07:40 Lewis
- 03.10.16 08:41 Slawek h
- 03.10.16 10:15 Adam
- 03.10.16 11:11 J.F.
- 03.10.16 11:19 J.F.
- 03.10.16 11:27 Lewis
- 03.10.16 13:24 J.F.
- 03.10.16 13:54 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112