  • Data: 2010-06-22 15:05:59
    Temat: Re: jak umyć podwozie przed konserwacją?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał Gut" <m...@w...pl> wrote in message
    news:hvpmod$m5p$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > punto stare mialo ogniska mimo ocynku - ma 13 lat. podloga obrywa od
    > kamieni wiec jest sens

    Ma 13 lat - ile jeszcze pojeździ, Twoim zdaniem? 3? 5?
    Chodzi mi o to: ile pojeździ zanim przestanie się opłacać
    robić inne naprawy, takie jak remont silnika, zawieszenia, itp.
    To, że jest jakieś ognisko korozji nie ma znaczenia przy
    ocynku. Dziura nie wypadnie przez następne 10 lat...

    > pytanie tylko jak to zrobic
    >
    > drugie punto 6 lat a planowane conajmniej 4

    Jak Ci kasa wypala dziurę w kieszeni to pozbądź się jej, masz rację :-)