  • 51. Data: 2009-08-05 09:19:54
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Oj, uważaj na takie wnioski :) Bo jeśli nie znajdziesz 1940 uczestników,
    > którzy zaprzeczą, żeś [tu wstaw co ludzie o Tobie wypisują], to
    > statystyka Cię zmiażdży ;)
    >
    > --

    napisalem przeciez ze bede sie staral ciac posty.
    zobacz jak ladne tne.
    ale jesli sie zdazy ze nie jest uciety to nie jest to wogole problem,
    gdyz istnieje pare srodkow zaradczych

    1. ustawic odpowiednio u siebie czytnik postow
    2. poprawic wlasna tolerancje w kontaktach miedzyludzkich.

    w tym konkretnym przypadku uwazam, ze ten co sie o to przczepil do
    mnie nie potrafi dostosowac sie do pkt 1 i2 .
    tak wiec to nie ja ponosze wine za to ze moje posty w tej formie tak
    na niego tak zadzialy.
    niech to przemysli wszytko jeszcze raz .

  • 52. Data: 2009-08-05 11:23:10
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 5 Aug 2009 09:41:41 +0200, Grzegorz Góra napisał(a):

    > A tak to wygląda u korzystających z czytników gr. dyskusyjnych:
    > http://ggora.fr.pl/tmp/news.gif
    > Ledwie 2 linie Twojej odpowiedzi na 56 linii tekstu.

    Wciśnij sobie Q ;-)

    Co oczywiście nie zmienia problemu że wtedy nie wiesz do czego się
    odwołuje dany odpowiadacz. Ale jak odpowiada "na całość" to
    idzie przeżyć... Szczególnie że jednak większość potrafi...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 53. Data: 2009-08-05 13:04:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

> [...]
    > tak wiec to nie ja ponosze wine za to ze moje posty w tej formie tak
    > na niego tak zadzialy.
    > niech to przemysli wszytko jeszcze raz .

    wystarczyło grzecznie przeprosić a nie drzec po buracku mordę.

  • 54. Data: 2009-08-05 13:09:20
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > wystarczyło grzecznie przeprosić a nie drzec po buracku mordę.- Zitierten Text
    ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -

    dziekuje za wsparcie
    czekam na przeprosiny i jakos nie nadchodza.
    Moze po Twoim poscie ci co "darli morde po buracku " sie zreflektuja.

    jeszcze raz dzieki.

  • 55. Data: 2009-08-05 13:27:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > dziekuje za wsparcie
    > czekam na przeprosiny i jakos nie nadchodza.
    > Moze po Twoim poscie ci co "darli morde po buracku " sie zreflektuja.

    jesteś jednak beton

  • 56. Data: 2009-08-05 13:39:19
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 5 Aug., 15:27, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jesteś jednak beton

    Panowie
    dlugo bedziecie tak przynudzac ?
    tydzien , dwa ,piec?
    kogo obchodza wasze posty ?
    ja ten watek skonczylem.
    aha- zmienilem zdanie . przeprosiny " tych co darli morde po buracku"
    nie sa mi do niczego potrzebne.

  • 57. Data: 2009-08-05 19:41:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    > kogo obchodza wasze posty ?
    > ja ten watek skonczylem.
    > aha- zmienilem zdanie . przeprosiny " tych co darli morde po buracku"

    Mógłbyś sobie po prostu pójść w cholerę? _NIKT_ cię tu nie chce (możesz
    zrobić nawet ankietę).

    --
    Adam

  • 58. Data: 2009-08-05 19:54:59
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-03 12:08:29 +0200, "MZ" <m...@p...onet.pl> said:

> [...]
    >
    > Mialem przy sobie lampe, ale jak tu uzyc lampy? Jak blysnalbym od sufitu to
    > lampa by "stwierdzila" ze jest tu na tyle ciemno, ze blysnela by mocnym
    > swiatlem i zepsulaby efekt kolorowo podswietlonych szafek w barku. Jak nie
    > uzylbym lampy to zdjecie wychodzilo z szumami przy takiej czulosci i ludzie
    > lekko nieostrzy.
    >
    > Czy mozecie mi napisac jak sobie poradzic w takich warunkach.
    > Filtr polaryzacyjny, ktory zlikwidowalby duze kontrasty spowodowalby to, ze
    > obraz bylby jeszcze bardziej przyciemniony;/, wiec chyba to nie byloby dobre

    Zacznę kolekcjonować takie posty.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2009-08-05 20:02:12
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    XX YY pisze:

    > a po co Ci w cyfrze multiexpozycja skoro robisz kolejne zdjecia jak
    > chcesz ile chcesz i skladasz je w komputerze jakby to byla
    > multiexpozycja.
    > taka funkcja w cyfrze nie ma wogole sensu.

    Ależ ma sens - można napisać na opakowaniu ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 60. Data: 2009-08-05 20:02:55
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    awygo pisze:
    > Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Zdjęcie. Prawdziwe, a nie cyfrową protezę.

    A celuloidowa proteza cię zadowala, czy może robisz prawdziwe zdjęcia -
    na szkle? :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.