  • 61. Data: 2009-08-05 22:10:18
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 05 Aug 2009 22:02:55 +0200, "Paweł W." napisał(a):

> [...]
    a.googlegroups.com...

    > A celuloidowa proteza cię zadowala, czy może robisz prawdziwe zdjęcia -
    > na szkle? :P

    Szkło to marna podróba. Przecież wiadomo, że liczy się tylko odwzorowanie w
    postaci modelu przestrzennego ;)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 62. Data: 2009-08-05 22:25:37
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-04 07:33:59 +0200, "awygo" <a...@g...pl> said:

    > nie ma nawet takiej podstawowej funkcji jak wielokrotna
    > ekspozycja.

    Obawiam się, że psu na budę ta ME będzie w omawianym przypadku.
    Jeżeli Twierdzisz, że dzięki wielokrotnej ekspozycji można dobrze
    naświetlić omawianą scenę, to albo ja nie zrozumiałem opisu tej sceny,
    albo Ty błądzisz i to mocno.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2009-08-05 22:36:13
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    JA pisze:

> [...]
    > Jeżeli Twierdzisz, że dzięki wielokrotnej ekspozycji można dobrze
    > naświetlić omawianą scenę, to albo ja nie zrozumiałem opisu tej sceny,

    Pamiętam piąte przez dziesiąte, gdzie ktoś na forum Pentaksa dawał
    dowody na to, że K10D + multiekspozycja potrafi trochę poszerzyć zakres
    dynamiczny aparatu.

    A z drugiej strony cel zastosowania ME w analogach jest chyba zupełnie
    inny niż w cyfrze, przy czym w cyfrze może być zrobiona nawet lepiej
    później na komputerze.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 64. Data: 2009-08-05 23:00:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    XX YY pisze:

    > na 1940 uczestnikow tej grupy
    >
    > http://groups.google.com/groups/dir?sel=usenet%3Dpl.
    rec.foto

    > znanazl sie jeden , ktoremu to przeszkadza i paru jeszcze ktorzy
    > chetnie pyszcza , gdyz na tematy fotografii nie potrafia zabrac glosu
    > a pisac chca.
    >
    > w sumie statystyka jest swietna i wykazuje ze mam racje

    Ja przestałem zwracać ci uwagę na cięcie cytatów, bo uznałem, że jesteś
    niereformowalny. To że ktoś puścił bąka w towarzystwie i jemu nie
    śmierdzi, nie znaczy, że innym może to jednak śmierdzieć. Taka trochę
    prostacka analogia.

    > poprzedniego postu nie wymazalem gdyz tam jest link , ktory pokazuje
    > jak uporzadkowany moze byc ekran mimo tych 56 linijek , o ktorych
    > wspominasz.

    Chcesz narzucać innym standardy? Zasady na grupach są takie, że wycinasz
    niepotrzebny tekst nie tylko dla wygody, ale także dla czytelności. Jak
    odpowiadasz na coś w środku teksu, to wypadałoby po prostu zostawić ten
    tekst a resztę wyciąć. Nie tłumacz już swojego braku szacunku do innych.

    Bardzo śmieszne.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 65. Data: 2009-08-05 23:23:12
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek 06 sierpień 2009 00:25, wyraził następujacą opinię:

> [...]
    > Jeżeli Twierdzisz, że dzięki wielokrotnej ekspozycji można dobrze
    > naświetlić omawianą scenę, to albo ja nie zrozumiałem opisu tej sceny,

    Czemu nie? Najpierw zdjęcie z włączonym podświetleniem szafek, potem wyłącza
    się podświetlenie i w drugiej ekspozycji naświetla tak, żeby wydobyć z mroku
    {ale bez przesady} blat i resztę baru. Wyszłoby nawet na "analogu" ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 66. Data: 2009-08-06 08:41:27
    Od: mt <t...@i...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Mógłbyś sobie po prostu pójść w cholerę? _NIKT_ cię tu nie chce (możesz
    > zrobić nawet ankietę).

    I wykres!

    --
    marcin

  • 67. Data: 2009-08-06 14:45:48
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-06 01:23:12 +0200, Dariusz Zygmunt
    <d...@c...homelinux.net> said:

> [...]
    > {ale bez przesady} blat i resztę baru. Wyszłoby nawet na "analogu" ;-)

    Ale to chyba nie o to chodzi?
    Awago pisał o skąpanym w słońcu widokiem za oknem i ciemnym pokoju.
    Jakoś sobie nie wyobrażam wyłączania słońca. No dobra można w nocy a
    potem w dzień.

  • 68. Data: 2009-08-06 15:24:48
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to chyba nie o to chodzi?
    > Awago pisał o skąpanym w słońcu widokiem za oknem i ciemnym pokoju. Jakoś
    > sobie nie wyobrażam wyłączania słońca. No dobra można w nocy a potem w
    > dzień.

    He, he, tu akurat można zasłonić okno ;-)

  • 69. Data: 2009-08-06 15:34:05
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-06 17:24:48 +0200, "awygo" <a...@g...pl> said:

    > He, he, tu akurat można zasłonić okno ;-)

    Wróćcie panowie może do pierwszego postu.
    Było tam coś o ludziach. Albo mi się coś pozajączkowało.
    ;)

  • 70. Data: 2009-08-06 15:35:15
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A celuloidowa proteza cię zadowala, czy może robisz prawdziwe zdjęcia - na
    > szkle? :P

    Emulsja stosowana na szkle miała nieco inne parametry. A może zlecić to
    artyście... malarzowi?