  • 21. Data: 2009-08-03 12:48:37
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-03 14:42:37 +0200, XX YY <f...@g...com> said:

    > a jakiej technologii uzywasz ?
    > sredniowiecznej ?

    Skoro uważasz że Netykieta jest aż tak stara...

    > zobacz co ja widze na ekranie
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#slid
    eshow/53657138584539843
    > 22

    > i nie musze sie zdawac na laske i nielaske innych czy zechca
    > wycinac. .

    Fajna ta technologia, pozwala uniezależnić się jednemu prostakowi od
    innych prostaków.

    > zmien technologie uniezaleznisz sie.

    Zmień maniery, boś zwykły cham.

    de Fresz

  • 22. Data: 2009-08-03 12:58:54
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Aug., 14:48, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

> [...]
    deshow/53657138584...

    > Fajna ta technologia, pozwala uniezależnić się jednemu prostakowi od

    zapomniales mnie splonkowac
    bylbym wdzieczny , oszczedzisz mi paru klikniec.

  • 23. Data: 2009-08-03 13:10:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

> [...]
    eshow/5365713858453984322

    > i nie musze sie zdawac na laske i nielaske innych czy zechca

    imho lepiej jakbyś normalnie przeprosił za robeinei wiochy

  • 24. Data: 2009-08-03 13:20:07
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Aug., 15:10, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    deshow/53657138584...

    > imho lepiej jakbyś normalnie przeprosił za robeinei wiochy- Zitierten Text
    ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -

    czy ja komus stawiam wymagania jak ma pisac ?
    niech sobie pisze jak chce.
    jesli mi forma nie odpowiada to nie przeczytam
    a da sie tak ustawic komputer , ze nie ma potrzeby zwracania uwagi
    innym.

    gdybym chcial sie do kazdego przypieprzyc w tym watku kto nie wymazal
    czesci textu poprzednika , to dyskusja zamienilaby sie w ciagle
    utarczki .

    to nie tylko zwykla hipokryzja , ale wlasnie zwyczajne prostactwo
    powolywanie sie na nieetykiete i obrazanie innych.
    A co na to zezwala netykieta ?

    nawet jesli ktos nie wycial textu to nie jest to wystrczajacym powodem
    by go wyzywac.

    Mozna sie wyzywac jak to robia ci ktorzy chetnie nazywaja innych
    prostakami , a mozna zalaczyc prosta funkcje i potrzeby wyzywania nie
    ma.

    ja wole rozwiazania technologiczne w miejsce pyskowek.

  • 25. Data: 2009-08-03 13:48:41
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-03 14:58:54 +0200, XX YY <f...@g...com> said:

    > zapomniales mnie splonkowac
    > bylbym wdzieczny , oszczedzisz mi paru klikniec.

    Nic Ci nie będę oszczędzał drogi bucu. Uprzejmy mogę być dla
    uprzejmych, a nie dla wieśniaków, którzy braki w edukacji kulturalnej
    zasłaniają techniką.

    de Fresz

  • 26. Data: 2009-08-03 14:23:37
    Od: XX YY <f...@g...com>

    http://lokomotywa1.blox.pl/resource/dupa2.JPG

  • 27. Data: 2009-08-03 17:16:05
    Od: Sylwester Zarębski <kenjiro_usun@spam_irc.pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 06:20:07 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):
    [..ciach..]
    > ja wole rozwiazania technologiczne w miejsce pyskowek.

    A ja wolę powiedzieć prosto w twarz, żeś cham i prostak.
    Cybax.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 28. Data: 2009-08-03 18:40:48
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Kombajn Bizon wrote:
    > pierwsza i najwazniejsza rzecz - statyw
    > druga, rownie istotna - lampa w manualu
    > trzecia - ze wzgledu na kontrastowosc sceny mozesz pomyslec o HDR albo o
    > negatywie ;)

    Bo przecież każdy wie... że na dyskotekę czy na piwo to się zdecydowanie
    idzie z statywem. A nóż się przyda! :)
    d.

  • 29. Data: 2009-08-03 19:08:02
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > Jeśli można postawić na statywie, to przysłona f/8 i mniejsze ISO
    > (odpowiednio wydłużając czas).
    >
    > --
    > Mirek

    Rozumiem, że tej "scenerii" nie da się tak sfotografować z lampą, żeby
    zdjęcie
    wyszło jaśniejsze, a scena zachowała naturalne kolory i nie była zbytnio
    doświetlona?
    Nowopoznały znajomy, który ze mną był w tym klubie opowiadał mi, że da się
    sfotografować
    ten barek z lampą, tak, żeby zachować naturalne kolory, ale nie wiem czy
    zbytnio się nie przechwalał.

    Pozdrawiam
    heyoo

  • 30. Data: 2009-08-03 19:08:36
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > Bo przecież każdy wie... że na dyskotekę czy na piwo to się zdecydowanie
    > idzie z statywem. A nóż się przyda! :)

    Nóż na dyskotece przyda się napewno!