    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Date: Mon, 3 Aug 2009 06:20:07 -0700 (PDT)

    On 3 Aug., 15:10, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    deshow/53657138584...

    > imho lepiej jakbyś normalnie przeprosił za robeinei wiochy- Zitierten Text
    ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -

    czy ja komus stawiam wymagania jak ma pisac ?
    niech sobie pisze jak chce.
    jesli mi forma nie odpowiada to nie przeczytam
    a da sie tak ustawic komputer , ze nie ma potrzeby zwracania uwagi
    innym.

    gdybym chcial sie do kazdego przypieprzyc w tym watku kto nie wymazal
    czesci textu poprzednika , to dyskusja zamienilaby sie w ciagle
    utarczki .

    to nie tylko zwykla hipokryzja , ale wlasnie zwyczajne prostactwo
    powolywanie sie na nieetykiete i obrazanie innych.
    A co na to zezwala netykieta ?

    nawet jesli ktos nie wycial textu to nie jest to wystrczajacym powodem
    by go wyzywac.

    Mozna sie wyzywac jak to robia ci ktorzy chetnie nazywaja innych
    prostakami , a mozna zalaczyc prosta funkcje i potrzeby wyzywania nie
    ma.

    ja wole rozwiazania technologiczne w miejsce pyskowek.