  • Data: 2009-08-05 09:19:54
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj, uważaj na takie wnioski :) Bo jeśli nie znajdziesz 1940 uczestników,
    > którzy zaprzeczą, żeś [tu wstaw co ludzie o Tobie wypisują], to
    > statystyka Cię zmiażdży ;)
    >
    > --

    napisalem przeciez ze bede sie staral ciac posty.
    zobacz jak ladne tne.
    ale jesli sie zdazy ze nie jest uciety to nie jest to wogole problem,
    gdyz istnieje pare srodkow zaradczych

    1. ustawic odpowiednio u siebie czytnik postow
    2. poprawic wlasna tolerancje w kontaktach miedzyludzkich.

    w tym konkretnym przypadku uwazam, ze ten co sie o to przczepil do
    mnie nie potrafi dostosowac sie do pkt 1 i2 .
    tak wiec to nie ja ponosze wine za to ze moje posty w tej formie tak
    na niego tak zadzialy.
    niech to przemysli wszytko jeszcze raz .