  • Data: 2009-08-03 19:08:02
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    news:h5634i$s2$2@node1.news.atman.pl...

    > Jeśli można postawić na statywie, to przysłona f/8 i mniejsze ISO
    > (odpowiednio wydłużając czas).
    >
    > --
    > Mirek

    Rozumiem, że tej "scenerii" nie da się tak sfotografować z lampą, żeby
    zdjęcie
    wyszło jaśniejsze, a scena zachowała naturalne kolory i nie była zbytnio
    doświetlona?
    Nowopoznały znajomy, który ze mną był w tym klubie opowiadał mi, że da się
    sfotografować
    ten barek z lampą, tak, żeby zachować naturalne kolory, ale nie wiem czy
    zbytnio się nie przechwalał.

    Pozdrawiam
    heyoo