  • Data: 2009-08-03 19:20:49
    Temat: Re: jak to sfotografowac - pytanie techniczne
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Aug., 19:16, Sylwester Zarębski <kenjiro_usun@spam_irc.pl> wrote:
    > Dnia Mon, 3 Aug 2009 06:20:07 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):
    > [..ciach..]

    > A ja wolę powiedzieć prosto w twarz, żeś cham i prostak.
    > Cybax.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Sylwester Zarębski

    a ja powiem prosto w pysk ze masz zasyfiony umysl , ktorego uzyc nie
    potrafisz.

    daje w uprzejmiej formie wskazowke jak mozna usunac burdel z wlasnego
    desktopu , pokazalem , jak moj jest uporzadkowany mimo tak samo
    dlugich niecietych postow. I co nikt wam nie napisal wczesniej ze tak
    sie da robic. nie ma linku do takiego rozwiazania co?
    To sie dziwicie jakby wam ch.. poodpadaly.
    Ktos przed laty gdzies napisal ze trza ciac to jak malpy powtarzacie
    ze trza ciac , bo linku juz nie ma , a bez linku myslec sie nie da.
    Zero indywidualizmu- typowe dzieci komunizmu .
    a wlasnego mozgu to uzywac nie trzeba ?- napisal ktos kiedys to tak ma
    byc.
    powolujecie sie na netykiety - kto wy ? ci ktorzy pod najmniejszym
    pozorem przez blahostke bez najmniejszych skrupulow obrazaja
    wszystkich dookola.
    Do glowy nie przyjdzie jednemi i drugiemu tumanowi ze przytaczanie
    calosci postow w takiej formie iz da sie je rozwinac /zwinac jest
    praktyczne dla czytajacych , ktorzy sa textem zaainteresowani.
    ha , ha - powtorze masz ciezko zasyfiony umysl z ktorego wystaje
    sloma .