  • 181. Data: 2011-04-29 15:06:25
    Temat: Re: jak to jest z dieslami?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Podczas długotrwałej jazdy 180-200km/h, podczas gdy samochód dopuszczony
    > jest na maksymalną prędkość np. 180km/h (mimo, że na liczniku ma 230km/h)?
    > Tak, chętnie...

    Weź się w garsć. Co innego uwalić motor a co innego zmagazynować w nim tyle
    ciepła, żeby chłodzić go później 2 godziny.
    W pierwszym przypadku zagotujesz olej i ta długotrwała jazda dość szybko się
    skończy.

  • 182. Data: 2011-04-29 15:44:09
    Od: n...@o...pl

    Witam ponownie.

    > A jakie ma to znaczenie? Temperatura spalin przy biegu jałowym musi być na
    > tyle niska, żeby po zatrzymaniu silnika nic się złego turbinie nie stało.
    Skąd ja mam wiedzieć? Właśnie pytam, ale dostaje tylko opinie a nie fakty.
    Niczym nie różni się to od bajek.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 183. Data: 2011-04-29 18:52:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 15:44:09 +0200, n...@o...pl
    napisał(a):
    > Skąd ja mam wiedzieć?

    Z użycia szarych komórek.

    --
    ___________ (R)

  • 184. Data: 2011-04-29 18:53:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 08:34:56 +0200, cbnet napisał(a):

    > Na grupach dla debili łatwo wejść w role "eksperta".
    > A to chyba twoja "etatowa" rola na wielu grupach.
    > Poza tym musiałbyś spikać inglisz, a nie wyglądasz mi na takiego.

    Oh, really? Maybe youshould recognise yourself as a moron?

    --
    ___________ (R)

  • 185. Data: 2011-04-29 19:10:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-29 15:44:09 +0200, n...@o...pl said:

    > Witam ponownie.

    > Skąd ja mam wiedzieć?

    Z doświadczenia.
    Inaczej _wszystkie_ samochody z turbosprężarką byłyby do jednorazowego użytku.
    (albo ich turbiny, co na jedno wychodzi)

    I już nie przeszkadzam.
    Walczcie dalej.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 186. Data: 2011-04-29 22:47:50
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Brawo dla tego pana! :)))

    Chłopaki sadzą farmazony, że aż siwy dym idzie.
    Se ekspertyzują. ;)

    --
    CB

  • 187. Data: 2011-04-29 22:55:10
    Od: n...@o...pl

    > Dnia Fri, 29 Apr 2011 15:44:09 +0200, n...@o...pl
    > Z użycia szarych komórek.
    Tylko, że bajkopisarz ich użyć nie potrafi. Ja z resztą także. Wygląda na to, że
    podobnie jak i Ty sam, bo nadal nie potrafisz tego konkretnie wykazać.
    Opinia to nie argument tylko świadectwo jakie wystawiasz sobie.
    Niestety jak wszyscy tutaj ze mną włącznie. Wszyscy ją mamy taką samą a nikt nie
    potrafi poprzeć konkretami.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 188. Data: 2011-04-29 23:01:03
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Ryli, ryli.

    And don't judge other by yourself.
    Malignant troll with a little brow.

    --
    CB

    wiadomości news:c1.01.3QLh0z$0Jn@mike.oldfield.org.pl...

  • 189. Data: 2011-04-29 23:13:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Apr 2011 22:47:50 +0200 osobnik zwany cbnet
    wystukał:

    > Brawo dla tego pana! :)))
    >
    > Chłopaki sadzą farmazony, że aż siwy dym idzie. Se ekspertyzują. ;)

    powiedział Expierd co nawet czytnika nie potrafi ustawić

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 190. Data: 2011-04-29 23:29:42
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Go to hell.

    PS: to po polsku znaczy tyle co "spierdalaj".
    PPS: A zatem: SPIERDALAJ.

    --
    CB