  • Data: 2009-09-19 18:12:28
    Temat: Re: jak sie sprawuja myphony?
    Od: "pebro" <pebro@usun_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <gg:2200099@mail.pl> napisał w wiadomości
    news:h935ne$ljn$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    > moze ktos posiada i sie podzieli jakimis informacjami. mam obecnie pda-
    > diamonda, szczerze mowiac bym sie chetnie przesiadl na duala ale pda, a
    > takich nie ma, stad mysle nad przesiadka na myphona, bo mnie meczy juz
    > noszenie dwoch telefonow;/

    Jako tel sprawuje się bardzo dobrze (6691).
    Zalety: cena, nie zawiesza się, problemów z dwoma kartami nie ma, bateria
    starcza na 5-7 dni (w zależności od intensywności użytkowania), radio i mp3
    daje bardzo dobry dźwięk jak na takie urządzenie, możliwość ustawienia kilku
    alarmów, czytnik e-booków.
    Wady: drobne błędy w tłumaczeniu menu (np. zamiast "skasuj kontakt" jest
    "skasuj e-mail"), brak możliwości uruchamiania aplikacji w java, w SMS brak
    możliwości wpisywania polskich liter, pisanie po ekranie (dotykowym) w
    porównaniu do palmos-a działa co najmniej dziwnie, aparat foto kiepski,
    niektóre strony internetowe nie chcą się wyświetleć (mimo, że nie zawierają
    żdnych bajerów).
    Jeśli nie zależy Tobie na dodatkowych aplikacjach to polecam.
    Paweł /pebro/