-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!di
ablo2.news.osn.de!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!ne
wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 18 Jun 2011 18:20:47 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak oni to robią ?
References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<4dfa2336$1@news.home.net.pl> <itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl>
<1...@p...pl> <itf4s0$cae$1@inews.gazeta.pl>
<123vsv0w5hbpm$.1ijsrb333uol1$.dlg@40tude.net>
<itf5n2$ear$2@inews.gazeta.pl>
<11wkih7rwi95j.ph2t638emy62$.dlg@40tude.net>
<itf84b$m91$1@inews.gazeta.pl> <itflhn$46u$1@inews.gazeta.pl>
<itfmb1$6ci$1@inews.gazeta.pl> <itfovh$e0f$1@inews.gazeta.pl>
<itfp28$ed8$1@inews.gazeta.pl> <itfp9f$eu5$1@inews.gazeta.pl>
<itfpb0$f74$1@inews.gazeta.pl> <itfpfj$fdu$1@inews.gazeta.pl>
<iti9gq$hck$1@news.onet.pl> <9...@p...pl>
<itifch$4gt$1@news.onet.pl> <1...@p...pl>
<itihmr$c7r$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <itihmr$c7r$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <4dfcd05f$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.119.245
X-Trace: 1308414047 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2491 83.11.119.245:4061
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376963
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-18 17:54, Massai pisze:
> Słuchaj, poszukałem trochę w sieci żeby nie opierać się tylko na tym
> leksykonie VW, i wszędzie piszą o zmianie obwodu koła.
Powiedzmy że jest to mocny skrót myślowy, przeznaczony dla ludzi
nietechnicznych, odwiedzających strony reklamujące sprzedawców samochodów.
Bo jak weźmiesz sobie oponę w ręce, i nawet używając dużej siły
spróbujesz w jakiś sposób wpłynąć na jej obwód to Ci się nie uda.
A zmiana ciśnienia panującego wewnątrz opony to już w ogóle nie ma na to
żadnych szans.
Natomiast oczywiście - jeżeli będzie się badać odchylenie ilości obrotów
wykonywanych przez poszczególne koła w różnych warunkach, to na długim
dystansie da się wykryć z którym kołem jest coś nie tak na skutek
zmieniającej się przyczepności.
Bo nawet jadąc bez poślizgu, na skutek uginania się opony, ilość obrotów
koła nie zgadza się precyzyjnie z przejechanym dystansem. A ciśnienie ma
wpływ właśnie na tą miękkość i to jest przez system wykrywane.
Natomiast gdyby faktycznie (jak tu twierdzą niektórzy) na skutek
"skapcanienia" o 1cm koła, jego "ekwiwalent obwodu" miał spaść o ponad
6cm, to wynik miałbyś dokładny i to po pierwszym obrocie koła.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.11 18:30 Borys Pogoreło
- 18.06.11 20:08 Kuba \(aka cita\)
- 18.06.11 20:09 Kuba \(aka cita\)
- 19.06.11 23:31 Arek
- 19.06.11 23:34 Arek
- 19.06.11 23:42 Arek
- 19.06.11 23:43 Arek
- 19.06.11 23:49 Arek
- 20.06.11 09:36 Arek
- 20.06.11 19:05 Kuba \(aka cita\)
- 21.06.11 13:09 Arek
- 22.06.11 13:07 Cavallino
- 22.06.11 13:07 Cavallino
- 22.06.11 13:08 Cavallino
- 22.06.11 13:09 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=