eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak oni to robią ? › Re: jak oni to robią ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!di
    ablo2.news.osn.de!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!ne
    wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 18 Jun 2011 18:20:47 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak oni to robią ?
    References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <4dfa2336$1@news.home.net.pl> <itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl>
    <1...@p...pl> <itf4s0$cae$1@inews.gazeta.pl>
    <123vsv0w5hbpm$.1ijsrb333uol1$.dlg@40tude.net>
    <itf5n2$ear$2@inews.gazeta.pl>
    <11wkih7rwi95j.ph2t638emy62$.dlg@40tude.net>
    <itf84b$m91$1@inews.gazeta.pl> <itflhn$46u$1@inews.gazeta.pl>
    <itfmb1$6ci$1@inews.gazeta.pl> <itfovh$e0f$1@inews.gazeta.pl>
    <itfp28$ed8$1@inews.gazeta.pl> <itfp9f$eu5$1@inews.gazeta.pl>
    <itfpb0$f74$1@inews.gazeta.pl> <itfpfj$fdu$1@inews.gazeta.pl>
    <iti9gq$hck$1@news.onet.pl> <9...@p...pl>
    <itifch$4gt$1@news.onet.pl> <1...@p...pl>
    <itihmr$c7r$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <itihmr$c7r$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <4dfcd05f$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.119.245
    X-Trace: 1308414047 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2491 83.11.119.245:4061
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376963
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-18 17:54, Massai pisze:

    > Słuchaj, poszukałem trochę w sieci żeby nie opierać się tylko na tym
    > leksykonie VW, i wszędzie piszą o zmianie obwodu koła.

    Powiedzmy że jest to mocny skrót myślowy, przeznaczony dla ludzi
    nietechnicznych, odwiedzających strony reklamujące sprzedawców samochodów.

    Bo jak weźmiesz sobie oponę w ręce, i nawet używając dużej siły
    spróbujesz w jakiś sposób wpłynąć na jej obwód to Ci się nie uda.
    A zmiana ciśnienia panującego wewnątrz opony to już w ogóle nie ma na to
    żadnych szans.

    Natomiast oczywiście - jeżeli będzie się badać odchylenie ilości obrotów
    wykonywanych przez poszczególne koła w różnych warunkach, to na długim
    dystansie da się wykryć z którym kołem jest coś nie tak na skutek
    zmieniającej się przyczepności.
    Bo nawet jadąc bez poślizgu, na skutek uginania się opony, ilość obrotów
    koła nie zgadza się precyzyjnie z przejechanym dystansem. A ciśnienie ma
    wpływ właśnie na tą miękkość i to jest przez system wykrywane.

    Natomiast gdyby faktycznie (jak tu twierdzą niektórzy) na skutek
    "skapcanienia" o 1cm koła, jego "ekwiwalent obwodu" miał spaść o ponad
    6cm, to wynik miałbyś dokładny i to po pierwszym obrocie koła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: