  • Data: 2011-06-20 19:05:21
    Temat: Re: jak oni to robią ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:itlqig$are$2@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli te opory toczenia będą na tyle duże aby zmniejszyć prędkość
    > obrotową koła to tak, zacznie ściągać. Ale jeżeli koło będzie się kręciło
    > z tą samą prędkością co inne to co spowoduje zmianę toru jazdy?

    wyobraź sobie, ze hamulce w samochodzie działają również wtedy, kiedy nie
    zachodzi zjawisko poślizgu.

    Wiec wzrost oporów toczenia jest niczym innym jak działaniem hamulca, tyle
    ze z jednej strony.
    Jesli więc coś jest hamowane to zmniejsza sie jego prędkość, a jesli
    zmniejsza sie prędkość z jednej strony to samochód będzie skręcał.

    Nie ma więc możliwości, abu jedne koła miały większy opór toczenia i nie
    powodowały ściągania.

    EOT.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)