-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak oni to robią ?
Date: Sat, 18 Jun 2011 18:03:40 +0200
Organization: private
Lines: 23
Message-ID: <5...@p...pl>
References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
<4dfa2336$1@news.home.net.pl> <itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl>
<1...@p...pl> <itf4s0$cae$1@inews.gazeta.pl>
<123vsv0w5hbpm$.1ijsrb333uol1$.dlg@40tude.net>
<itf5n2$ear$2@inews.gazeta.pl>
<11wkih7rwi95j.ph2t638emy62$.dlg@40tude.net>
<itf84b$m91$1@inews.gazeta.pl> <itflhn$46u$1@inews.gazeta.pl>
<itfmb1$6ci$1@inews.gazeta.pl> <itfovh$e0f$1@inews.gazeta.pl>
<itfp28$ed8$1@inews.gazeta.pl> <itfp9f$eu5$1@inews.gazeta.pl>
<itfpb0$f74$1@inews.gazeta.pl> <itfpfj$fdu$1@inews.gazeta.pl>
<iti9gq$hck$1@news.onet.pl> <9...@p...pl>
<itifch$4gt$1@news.onet.pl> <1...@p...pl>
<4dfcc9dc$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1308413021 14738 87.205.121.39 (18 Jun 2011 16:03:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Jun 2011 16:03:41 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4dfcc9dc$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: Tomasz Pyra
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376958
[ ukryj nagłówki ]Hello Tomasz,
Saturday, June 18, 2011, 5:52:59 PM, you wrote:
>> O takim drobiazgu jak zalecana przez wielu producentów zmiana opon
>> łacznie z zapasową co sezon, żeby nie jeździły stale w tym samym
>> miejscu jest dla Ciebie niezrozumiała.
> Nie wiem na ile kumaci byli goście którzy ten system projektowali, ale
> ja tam nie widzę problemu żeby zrobić tak, że system będzie działał
> choćby każde koło było innej wielkości, a samochód eksploatowany
> wyłącznie na torze NASCAR :)
> Wraz z możliwością adaptacji po pozamienianiu kół miejscami - chociaż
> oczywiście fałszywy alarm w takiej sytuacji jest nieunikniony, ale tylko
> jeden.
Ale po co sobie życie komplikować, skoro pomiar jittera jest prostszy?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.11 18:20 Tomasz Pyra
- 18.06.11 18:30 Borys Pogoreło
- 18.06.11 20:08 Kuba \(aka cita\)
- 18.06.11 20:09 Kuba \(aka cita\)
- 19.06.11 23:31 Arek
- 19.06.11 23:34 Arek
- 19.06.11 23:42 Arek
- 19.06.11 23:43 Arek
- 19.06.11 23:49 Arek
- 20.06.11 09:36 Arek
- 20.06.11 19:05 Kuba \(aka cita\)
- 21.06.11 13:09 Arek
- 22.06.11 13:07 Cavallino
- 22.06.11 13:07 Cavallino
- 22.06.11 13:08 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=