-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak oni to robią ?
Date: Sat, 18 Jun 2011 17:38:05 +0200
Organization: private
Lines: 46
Message-ID: <1...@p...pl>
References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
<4dfa2336$1@news.home.net.pl> <itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl>
<1...@p...pl> <itf4s0$cae$1@inews.gazeta.pl>
<123vsv0w5hbpm$.1ijsrb333uol1$.dlg@40tude.net>
<itf5n2$ear$2@inews.gazeta.pl>
<11wkih7rwi95j.ph2t638emy62$.dlg@40tude.net>
<itf84b$m91$1@inews.gazeta.pl> <itflhn$46u$1@inews.gazeta.pl>
<itfmb1$6ci$1@inews.gazeta.pl> <itfovh$e0f$1@inews.gazeta.pl>
<itfp28$ed8$1@inews.gazeta.pl> <itfp9f$eu5$1@inews.gazeta.pl>
<itfpb0$f74$1@inews.gazeta.pl> <itfpfj$fdu$1@inews.gazeta.pl>
<iti9gq$hck$1@news.onet.pl> <9...@p...pl>
<itifch$4gt$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1308411487 10150 87.205.121.39 (18 Jun 2011 15:38:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Jun 2011 15:38:07 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <itifch$4gt$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: Massai
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376951
[ ukryj nagłówki ]Hello Massai,
Saturday, June 18, 2011, 5:14:25 PM, you wrote:
[...]
>> > Test z kredą ma to do siebie że jest mało dokładny.
>> > Zrób ten sam test, tylko przetocz samochód kilkaset metrów, a nie
>> > 2-3 obroty koła.
>> Test z kredą jest wystarczająco dokładny. Gdyby system mający rzekomo
>> wykrywać na podstawie czujników ABS spadek ciśnienia był bardziej
>> dokładny, to za spadek ciśnienia brałby różnice obwodu wynikające z
>> różnego zużycia opon.
> Lubisz bić się z całym światem? Ten system kontroli ciśnienia za pomoca
> czujnika ABS (zwany też systemem pomiaru pośredniego) nie jakiś
> hipotetyczny, czy "rzekomo" istniejący. Montują go od lat...
> Przy czym producenci którzy od lat go montują, podają że ten system
> potrafi reagować dopiero po kilku kilometrach. Widać potrzeba większego
> odcinka.
Mogę sobie wyobrazić bardzo prostą metodę działania takiego
rozwiązania - nie na podstawie rzekomego pomiaru pośredniego obwodu
koła ale pomiaru jittera prędkości obrotowej piasty - koło ze znacznie
zmniejszonym ciśnieniem na piaście wykaże drżenie prędkości obrotowej
wywołane fałdowaniem boków opony. Wykrycie tego wymaga dłuższej,
spokojnej jazdy.
> A co do nierównego zużycia opon - owszem, sądzę że i na to by
> zareagował. Toż to jeden z poważniejszych "grzechów" - założyć na jedną
> oś opony o różnym stopniu zużycia.
Jasne - na początku sezony zakładasz nowe opony, jeździsz intensywnie
i trafia się kapeć. Ty zapewne wozisz dwie opony zapasowe, zeby w
takiej sytuacji uniknąć jazdy na oponach o różnym stopniu zużycia.
O takim drobiazgu jak zalecana przez wielu producentów zmiana opon
łacznie z zapasową co sezon, żeby nie jeździły stale w tym samym
miejscu jest dla Ciebie niezrozumiała.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.11 17:52 Tomasz Pyra
- 18.06.11 17:54 Massai
- 18.06.11 18:00 Massai
- 18.06.11 18:02 RoMan Mandziejewicz
- 18.06.11 18:03 RoMan Mandziejewicz
- 18.06.11 18:20 Tomasz Pyra
- 18.06.11 18:30 Borys Pogoreło
- 18.06.11 20:08 Kuba \(aka cita\)
- 18.06.11 20:09 Kuba \(aka cita\)
- 19.06.11 23:31 Arek
- 19.06.11 23:34 Arek
- 19.06.11 23:42 Arek
- 19.06.11 23:43 Arek
- 19.06.11 23:49 Arek
- 20.06.11 09:36 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem