eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak oni to robią ? › Re: jak oni to robią ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
    eed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 18 Jun 2011 11:43:06 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak oni to robią ?
    References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
    <itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
    <itdm6f$ogp$1@news.onet.pl> <4dfa6773$1@news.home.net.pl>
    <itdpqc$nin$1@inews.gazeta.pl> <4dfaf02d$1@news.home.net.pl>
    <iteuam$ltu$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <iteuam$ltu$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 13
    Message-ID: <4dfc732a$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.119.245
    X-Trace: 1308390186 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2446 83.11.119.245:1184
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376892
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-17 09:04, Kuba (aka cita) pisze:

    > ps. jeszcze raz pytam - jak wg Ciebie działa system wykrywania spadku
    > cisnienia poprzez czujniki ABS, czyli tak naprawde przez zmiane
    > prędkości obrotowej jednego z kół (np. RPA w BMW - nie myl z RDC)

    Zasada działania takiego systemu jest trochę inna.

    Podpowiedź - przy przyspieszaniu koło z małą ilością powietrza kręci się
    szybciej niż inne, a przy hamowaniu wolniej.
    Różnice są bardzo niewielkie i dlatego system wymaga przejechania dość
    długiego odcinka żeby mógł się połapać że coś jest z oponą nie tak
    jeżeli chodzi o niewielkie różnice ciśnienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: