  • 21. Data: 2010-12-19 13:01:45
    Temat: Re: jak najprościej spiąć 2 laptopy w "sieć"
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> wrote in message
    news:4d0e0169$0$27031$65785112@news.neostrada.pl...

    > "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    >
    > Jesli chodzi o ten kabel, to czy to był kabel do internetu, czy jakiś
    > inny?
    > Pytam, bo może sama któregoś dnia będę chciała tę "sztuczkę" zastosować.
    >
    > --
    > animka
    >
    > ok. 2-metrowy kabelek, który był w komplecie z moim routerem Linksys.

    Oczywiście z wtykami RJ-45, zapomniałem dodać:)

  • 22. Data: 2010-12-19 13:49:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-19 13:58, Piotr Wozniacki pisze:
    > ok. 2-metrowy kabelek, który był w komplecie z moim routerem Linksys.

    Czyli taki jak u mnie - do internetu. W routerze mam 2 szt.

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-12-19 17:14:23
    Temat: Re: jak najprościej spiąć 2 laptopy w
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Masz w routerze 2 szt. internetu?
    Ho, ho, ho...

    -----

  • 24. Data: 2010-12-19 17:30:13
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-19 18:14, 666 pisze:
    > Masz w routerze 2 szt. internetu?
    > Ho, ho, ho...

    Internet jeden, ale kable do internetu dwa.
    Mam router i bramkę voip.

    --
    animka

  • 25. Data: 2010-12-19 18:14:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > Jesli chodzi o ten kabel, to czy to był kabel do internetu, czy jakiś inny?
    > Pytam, bo może sama któregoś dnia będę chciała tę "sztuczkę" zastosować.

    Po co od razu kabel. Wystarczy przewód.

  • 26. Data: 2010-12-19 23:41:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-19 19:14, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Po co od razu kabel. Wystarczy przewód.

    Wszystko jedno jak sobie nazwiesz.

    --
    animka

  • 27. Data: 2010-12-21 14:31:49
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Piotr Wozniacki" napisał:

    > Nie posiadam kabla skrętki ...

    Jeśli po drodze do owego serwera nie jesteś w stanie kupić kawałka kabelka
    za kilka zł, to ja bym na miejscu admina/właściciela tego serwera nie
    dopuśił Cię do niego i odesłał do szkoły.

    Remek

  • 28. Data: 2010-12-23 13:52:59
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    A ja bym w ogóle z domu nie wychodził tylko postawił wirtualną
    maszynkę.